2025-05-09, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Man fattar ju verkligen ingenting! Hur kunde detta hända ? Det måste handla om extrem svartsjuka på nåt sätt!? Helt galet! Fanns det inga varningssignaler ?
Polisen gick ut med att de märkt ett x antal personer som ev kvinnormördare.. och sen hände detta…
Citera
2025-05-09, 21:55
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Han kanske hade planerat att döda henne på vägen dit, men där och då tänkte han på deras gemensamma barn som skulle bli utan sina båda föräldrar. Mamman död och pappa i fängelse på livstid.

Barnen var ju hemma och han måste både sett och hört dem och kunde inte döda henne.

Hon kanske skrek "tänk på våra barn"!

Kanske men han skadesköt först sitt ex och sen åkte han och dödade flickvännen som jag förstod det. I så fall klarade han inte psykiskt av att döda första offret men klarade av att döda andra offret. Båda var ju mammor med tre barn visserligen bara exet som var mamma till GMs barn.
Citera
2025-05-09, 21:55
Medlem
Censeres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppsanhejsanjaha
9,4 km- tar inte så lång tid för en knarkis att löpa

Är knarket en trådsanning eller?
Citera
2025-05-09, 21:57
Medlem
Citat:
9,4 km- tar inte så lång tid för en knarkis att löpa

Då blir ju jag som både knarkat och löptränat i rätt stor omfattning under mina år intresserad av vilket knark som gör en till en atletisk långdistanslöpare
Citera
2025-05-09, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Censere
Är knarket en trådsanning eller?

Gå tillbaka i Sveriges krimhistoria och se varför män mördar kvinnor.. troende finner svaret där…
Citera
2025-05-09, 21:59
Medlem
inte sovit nått och sen droger?
Citera
Medlem
Censeres avatar
Citat:
Gå tillbaka i Sveriges krimhistoria och se varför män mördar kvinnor.. troende finner svaret där…

Det finns andra anledningar också
Citera
Medlem
loooser123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HomoDeus
Du förstår inte att Henrik kommer lida otroligt mycket mer än flickvännen som dog.

Jag hoppas verkligen att detta kräk kommer att lida. Tro mig. Han ska verkligen lida så extremt mycket.

Detta jävla äckel ska känna fruktan inför varje kommande minut så länge som han lever.

Att avrätta sådana här kräk ger inte tillräckligt med straff. Avrättning gör att de slipper lida, vilket är vad vi verkligen vill uppnå. De ska verkligen få lida varje timma tills de avlider.
Citera
2025-05-09, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Censere
Det finns andra anledningar också

Som?
Citera
2025-05-09, 22:04
Medlem
Censeres avatar
Citat:
Som?

Ex psykiskt, alkohol.. Måste man knarka för att döda enligt dig? Har du hört talas om Willie Pickton? Han varken droga el söp
Citera
2025-05-09, 22:05
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loooser123
Jag hoppas verkligen att detta kräk kommer att lida. Tro mig. Han ska verkligen lida så extremt mycket.

Detta jävla äckel ska känna fruktan inför varje kommande minut så länge som han lever.

Att avrätta sådana här kräk ger inte tillräckligt med straff. Avrättning gör att de slipper lida, vilket är vad vi verkligen vill uppnå. De ska verkligen få lida varje timma tills de avlider.

Sådana labila och korkade typer som du är samhällsfarliga. Du behöver låsas in och behandlas.

Lugna ner dina brösttoner nu och fatta att du inte hjälper någon med ditt neanderthala grottbeteende. Och att ingen människa med lite hjärna tycker att ditt upprörda trams är vettigt.

Tror du att Henriks barn blir gladare av att du tvingar deras älskade pappa lida varje timme tills han avlider?

Du är sjuk. Sök hjälp.
Citera
2025-05-09, 22:07
Medlem
Något jag börjat märka nu i snokeriet på Facebook är att alla anhöriga till GM börjar göra ett försök att mörka sina profiler. Fler och fler saker blir inofficiella, går ej längre att lägga till dem som vän och de gör sina väntlistor privata m.m.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in