2025-05-09, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av --ACE--
Han var inte ett svin hemma inom fyra väggar han var en bra far till sina barn

Ändå gav han sig på deras mamma och hade ihjäl en annan kvinna?
Jag är inte den bästa pappan men såpass bra att oavsett bråk skulle jag aldrig höja näven mot någon kvinna ännu mindre ha ihjäl någon. Man är inte bara en dålig far utan har ingen rätt att kalla sig man om man sjunkit så lågt
Citera
Medlem
Censeres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av finkel
Henriks mamma är taggad och frågad om hennes son inne på Nicoles sida.
Kanske loggade hon in på FB och skulle lägga upp videon och fick då se alla taggningar och raderade videon i panik.

Josefine verkar ha raderat sin profil på FB nu.
Då är hon iaf pigg nog för det, det var bra.

Jag finner fort hennes FB profil
Citera
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Entilltomte
Jag ser ju vad du skriver till folk här, väldigt otrevligt...

Nu byter du spår. Men individerna jag svarade förtjänar min ton, och betydligt värre än så om jag ska vara ärlig.

Om Henrik inte var psykotisk, och utförde dessa hemskheter kalkylerat, vid sina sinnes fulla bruk och i avsaknad av omtanke för de drabbade, så förtjänar han all spott och spe.

Men OM det handlade om en psykos - och sådana som du dömer honom på samma sätt - så är det NI som förtjänar all spott och spe.

Är det för svårt att förstå?
Citera
Medlem
Js profil på fb är inte raderad som någon antydde
Citera
2025-05-09, 21:51
Medlem
NamnlosBarns avatar
Må han lida livet ut , en livslång smärtsam sjukdom , stackars familjen och barnen … hoppas barnen kan vara med morfarföräldrar så de inte splittras och hamnar i soc händer
Citera
2025-05-09, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av --ACE--
Han var inte ett svin hemma inom fyra väggar han var en bra far till sina barn

Och sen MÖRDADE han en kvinna. Bra pappa… kanske behöver du en kurs i människokännande…
Citera
2025-05-09, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EndlessLove
Bilder på dom drabbade

Nöj dig med. En bild på mördaren. Allt annat är patetiskt
Citera
Medlem
Censeres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JymdKjam
Hur transporterade han sig själv mellan orterna/adresserna? Hur gick färden? Han måste ha vinglat pga allt adrenalin/ångest/droger…

Mest troligt med sin bil tänker jag. Det är för långt att gå iaf
Citera
Medlem
Matadhamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Censere
Från J. Att bryta ett 15 år långt förhållande kan vara tungt
Fast om han snabbt hade en ny relation så är det sannolikt den nya kvinnan som i morse på något vis hotat med separation och en narcissist kan tända på alla cylindrar men om den första frun dragit och han redan haft en ny, så hade en narcissistisk skada inte behövt uppstå men däremot om han plötsligt riskerade att bli helt ensam.

Han kan ha dödat flickvännen och tagit sig till fd frun för att "ta henne tillbaka" och i ett tumult skadat henne lindrigt utan att vilja döda henne eller avsluta sitt eget liv då han bara ville ha tillbaka henne när flickvännen var död. Om han såg henne som "sin" så kan det ha stoppat honom från att mörda henne. För att hon var "mer värd" än den "värdelösa" flickvännen han tog livet av i rent narcissistiskt raseri.

Fasaderna stämmer rätt bra för hur en narcissist gärna framhäver sig. Kvinnorna är vackra, en arbetade på bank. Ett gigantiskt hus någon i bekantskapskretsen försökte sälja. Lite "finare" bilder för social status och själv ser han lite lätt odräglig ut. Status är väldigt viktigt för honom trots att han endast är en byggare och i något inlägg föreslog han då att han skulle starta eget företag.

Vågar satsa pengar på att han är narcissist. Allt med hans Facebook luktar narcissism.

Lägg till hur vanligt droger är i hans yrkesgrupp.

Kan ha varit som så att han var totalt odräglig att leva med och därför orsakade skilsmässa efter mycket otrohet och en narcissist skulle då vara övertygad om att exet fortfarande älskar honom.
Citera
2025-05-09, 21:53
Medlem
Citat:
Snabb sammanfattning till de som inte har vett nog att läsa tråden:

07:00 Får polis larm gällande grovt våldsbrott i Rönnby, Västerås. Där bor MGM.s exfru. Hon uppges lindrigt skadad
https://www.facebook.com/jos*fin*.h*dmark

Kort därefter utökas sök till Skultuna norr om Västerås , där slutligen det avlidna offret hittas , skjuten till döds
https://www.facebook.com/nicol*.b*llandi

Vid 11 tiden grips MGM i Skultuna
https://www.facebook.com/h*nrik.b*rgstrom.021
Man fattar ju verkligen ingenting! Hur kunde detta hända ? Det måste handla om extrem svartsjuka på nåt sätt!? Helt galet! Fanns det inga varningssignaler ?
Citera
2025-05-09, 21:53
Medlem
Citat:
Mest troligt med sin bil tänker jag. Det är för långt att gå iaf

9,4 km- tar inte så lång tid för en knarkis att löpa
Citera
2025-05-09, 21:54
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nofuckingshit
Så jäkla osmakligt att sympatisera med kvinnomördare, är du en själv?

Det är inte vanligt att människor med psykiska sjukdomar, som psykoser, begår mord. Mord är oftast ett resultat av en komplex blandning av faktorer, och psykiska sjukdomar kan vara en del av den bilden, men det är sällan den enda orsaken.

Psykoser, som ofta förekommer vid tillstånd som schizofreni eller bipolär sjukdom, kan påverka en individs uppfattning om verkligheten, vilket ibland kan leda till aggressiva handlingar. Det är dock viktigt att förstå att de flesta människor med psykoser inte är våldsamma. Majoriteten av individer med psykiska sjukdomar är inte benägna att begå brott, särskilt inte mord.

Ditt inlägg är för korkat för att förtjäna ett svar. Och du har dessutom helt fel och drar skit ur röven.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...ord-pa-dottern
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in