2025-05-09, 15:55
Medlem
Tobias fick jobbet med buller och bång,
men resan mot toppen blev inte så lång.
En bild dök upp – och det var kört,
tolv timmar sen var karriären förstörd
Citera
2025-05-09, 16:01
Medlem
Tycker det finns en mycket obehaglig aspekt i det här.

Vem är den anonyma som skickat bilder?

Främmande makt tror jag inte på. För en fiende borde det ha varit smartare att försöka pressa TT efter tillträdet när denne hade smaskig info. Alternativt outa senare då skandalen skulle blivit än större.

En annan nation som är en vän? Hade knappast gått till DN.

Kvarstår inrikes. Kan vara någon som ogillar TT personligen. Men timingen på det hela känns politisk.

Utnämningen är känd sedan februari. Bilderna är gamla, tror mer på att någon kände till bilderna från förr och väntat än att någon råkat stöta på dem senaste dagarna.

För mig känns det som att den/dom som skickat bilderna timat det hela för maximal politisk skada mot regeringen, men ändå tagit hänsyn till att TT inte skulle få tillgång till allt en säkerhetsrådgivare får av info.

Jag tror det här är politiskt.
Citera
2025-05-09, 16:02
Medlem
JoeDoughs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av medlemsheltannan
Ännu ett bevis på att bögar är olämpliga som högt uppsatta politiker/tjänstemän. Den avvikande sexualiteten kommer alltid i första hand.
Ja det är väl märkligt att alla dessa sexuellt avvikande skräpmänniskorna ALLTID sätter sina sexuella preferenser före allt annat i sin personlighet. Det verkar inte finnas plats för så mycket annat i skallen.
Citera
Medlem
Har ni sett bilderna? Åh, fi faaans!
Citera
Medlem
pestloppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanGoogle
Det viktiga nu är att skademinimeringen. Gå igenom alla politiker och tjänstemän och lägg korten på bordet om dem med namn och bild i media.

UD verkar svårt infesterat av olämpligheter och olagligheter. Kom att tänka på den där homopedofilraggaren på UD som härjade här och belönades med en utlandstjänst istället för avsked.

”There are many such cases” som Trump brukar säga.

Vem syftar du på?
Citera
2025-05-09, 16:03
Medlem
Unlucky-Monkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338

Det är nog passande rim till hans dildo till julklapp som han kommer få av sin partner Fuckner i år. Har du en pederast i riksdagen ja så får du hela laget bögar till slut!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chokladmums

Främmande makt tror jag inte på. För en fiende borde det ha varit smartare att försöka pressa TT efter tillträdet när denne hade smaskig info. Alternativt outa senare då skandalen skulle blivit än större.

Kvarstår inrikes. Kan vara någon som ogillar TT personligen. Men timingen på det hela känns politisk.

Utnämningen är känd sedan februari. Bilderna är gamla, tror mer på att någon kände till bilderna från förr och väntat än att någon råkat stöta på dem senaste dagarna.

För mig känns det som att den/dom som skickat bilderna timat det hela för maximal politisk skada mot regeringen, men ändå tagit hänsyn till att TT inte skulle få tillgång till allt en säkerhetsrådgivare får av info.

Klart det är. Jag tror det är Billström som känner sig försmådd och sviken. Tar nu chansen att ge igen.
Citera
Medlem
ziracorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338

Roligt rim, men hans karriär är långt ifrån över.

Får väl 150.000 i månaden för det första (hur länge?).

Sen blir det en "spökskriven" bok. Bonnier betalar.

Efter det blir han ordförande för Pride eller nåt liknande shait...

Han överlever nog.
Citera
2025-05-09, 16:06
Avstängd
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OrangeRescue
Har ni sett bilderna? Åh, fi faaans!

Seriöst har du dom? Gärna!
Vill se vart gränsen går
Citera
2025-05-09, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chokladmums

Jo, det är troligen politiskt betingat. Något land har haft koll. Någon samlar upp information som sedan kan användas för diverse syften. Både Ryssland och USA har sin agenda och båda har intresse i att delge sådan här information.

Mycket obehagligt faktiskt, precis som du skriver, för oss som inte vill fylla tråden med en massa trams!
Citera
2025-05-09, 16:09
Medlem
Många bögar i UD?

Var det inte nån som åkte dit när SvD fiskade efter torskar? Här var det:
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...takt-med-pojke

Bögar hjälper ofta andra bögar , och skapar så kluster i vissa branscher.
Citera
2025-05-09, 16:10
Avstängd
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanGoogle
Jag anser att han borde få en andra chans.

Eftersom det nu är officiellt vilken sjukdom han lider av kan han ju knappast utsättas för utpressning. Putin kan ju inte hota om att de berättar vad han är för en gök om han inte samarbetar.

Om han själv lider av detta finns det konversionsterapi som effektivt botar.

Det värsta nu är väl privatlivet när hustrun inser vad hon kan ha svalt av rektala restsubstanser vid deras cunnilingusar. Skilsmässa?

Att sedan Säpo varit Skräpo i ärendet överraskar nog ingen efter Peymanskandalen.

Han är ute som bög, har vart det hela livet. Är sambo med en annan karl.

Sen vet du själv att konversionsterapi mest funkar bra för att fixa självmord eller folk som ser igenom konversionslallarnas nonsens.

Oberoende vad, han har ingen fru och vi bögar tenderar att tvätta kuken litet då och då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in