2025-05-08, 22:22
Medlem
Mullrets avatar
Nu med räder i lokalerna där poliser som fiktiva kunder och krångel för tjejerna så borde de köra ny taktik.

Tänker mig de stänger sina lokaler och kör enbart hembesök.

Positivt, de slipper lokalens avgifter och hyra.

Negativt, de får släpa på en massagebänk. Finns ju i aluminium så vikten mindre problem.

Själv är jag ingen köpare, men ogillar myndigheter jagar lätta brott som typ thaimassage innebär.
Citera
2025-05-08, 22:26
Avstängd
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Nu med räder i lokalerna där poliser som fiktiva kunder och krångel för tjejerna så borde de köra ny taktik.

Negativt, de får släpa på en massagebänk. Finns ju i aluminium så vikten mindre problem.

Själv är jag ingen köpare, men ogillar myndigheter jagar lätta brott som typ thaimassage innebär.
Faktiskt en bra idé. Visst kundtapp borde ju ske för gifta män men helt klart finns en marknad. Och det kommer att bli svårt för polisen att storma privata bostäder och guilt by association-a på samma sätt om massagen sker i hemmiljö som om det sker i en affärslokal.

En nackdel kan dock vara otryggheten för massörskorna. Att åka ut ensam till något miljonprogramsområde och möta någon random i hans sunkiga lägenhet på femte våningen i någon grå cementlåda till hyreshus kanske är lite halvscary för unga kvinnor.
Citera
2025-05-08, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret

Det förekommer redan. Jag har sällan legat på någon bänk vid besök på en thaimassagesalong, utan på en madrass (antingen på golvet eller på en säng) så de behöver inte släpa på någon massagebänk utan det räcker med någon form av madrasskydd om oljemassage ska utföras.
Citera
2025-05-08, 23:21
Medlem
Bystskuggas avatar
Egentligen borde de göra tvärtom, ta efter sina systrar i hemlandet, dra på sig minikjolarna och hot-pantsen och stå och vinka in kunder utanför lokalerna.

Det skulle skapa rabalder och rubriker, och Staten skulle bli tvingade att ta ett beslut om de ska skicka polisen på dem eller inte. Tyvärr skulle nog Staten skicka polisen på dem.

Se hembesök kanske är säkrare.
Citera
2025-05-09, 06:24
Medlem
Säkerheten för säljaren står nog i vägen lite, större risk för misshandel och att kunden inte betalar t.ex..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in