2025-05-08, 22:22
Medlem
HCSLVRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Bannad överallt (utom X då) enligt Ye:

https://x.com/kanyewest/status/1920512025446220250

Går att spela på SoundCloud
Citera
2025-05-08, 22:25
Medlem
Running_mans avatar
Bara ännu ett bevis på att drogerna eller skadorna efter bilkraschen börjar vinna över honom. Bara en tidsfråga innan han överdoserar eller gör en Kurt Cobain.
Citera
2025-05-08, 22:37
Medlem
CombatPigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Franke88
Heil Hitler!

Ingen bra låt såklart, men kul text.

Låten suger, men fan... jag har redan fått reffen på hjärnan. Det kommer bli farligt att gå till jobbet imorron. Jag har alltid en tendens att gå omkring och nynna låtar som sätter sig på hjärnan.
Citera
2025-05-08, 22:48
Medlem
SexualCafes avatar
Han är USAs svar på Jonas Inde.

Vad säger alla gammelnatzis nu när nazismen övertagits av liberalismens missförstådda hjältar/fallna stjärnor?
Citera
2025-05-08, 23:03
Medlem
Neger spottar alltså ur sig Heil hitler.

Vilket föredöme Kanye som sprider Nazismen till svarta!
Citera
2025-05-08, 23:03
Medlem
Kanske blir en ny trend, flera artister hakar på.
Taylor swift "come on girls, heil hitler"
Håkan hellström "åh göteborg, heil hitler"
Citera
2025-05-08, 23:11
Medlem
Longest-covids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Frasen "Nigga, Heil Hitler" är otroligt jävla rolig. Hoppas det bli en dunderhit.

”..All my niggas nazis (nigga heil Hitler)…”
Ful video
Citera
2025-05-08, 23:14
Medlem
Longest-covids avatar
Han släppte nyligen en låt om hur han och hans kusin hittade mamma Dondas gay-porr när de var små och hur de sög varann långt in i tonåren.
Låten heter ”cousins”
Misstänker att han suger Sneako (mexikansk mini-tate ch springpojke åt Kanye).
Citera
2025-05-08, 23:23
Medlem
Folk tar låten på för stort allvar.
Ye gillar att vara lite konträr och busig överlag. Ta det här med första bokstaven i första ordet han valt till refrängen, N H H.

N är 14:e bokstaven i alfabetet och H är 8:e bokstaven i alfabetet.
NHH blir alltså 1488.

Sedan är han nog genuint frustrerad över sin situation som han redogör för i början på sångtexten, och vill göra en låt som etablissemanget får svårt att smälta.
Citera
2025-05-08, 23:37
Medlem
Longest-covids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klantgubbe
Folk tar låten på för stort allvar.
Ye gillar att vara lite konträr och busig överlag. Ta det här med första bokstaven i första ordet han valt till refrängen, N H H.

N är 14:e bokstaven i alfabetet och H är 8:e bokstaven i alfabetet.
NHH blir alltså 1488.

Sedan är han nog genuint frustrerad över sin situation som han redogör för i början på sångtexten, och vill göra en låt som etablissemanget får svårt att smälta.

Få bryr sig. Han är en clown och missbrukare. Jag är så trött på honom och hans taffliga försök att provocera, när det enda som egentligen stör mig är att hans konst och musik är kass.
Cringe
Citera
2025-05-08, 23:49
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Runkistan
Vilka politiker har sagt det?

Örebro kommuns politiker tex som försvar varför man köpt konst ingen önskat på det sättet. Det ska utmana, skava, vara obekvämt osv vilket då rättstfärdigar det.

Dock var jag något ironisk då dom själva förmodligen aldrig skulle använda samma argument för att försvara honom. Men står dom för sina egna ord, moral och värderingar så borde dom hylla Kanye för detta.
Senast redigerad av Bbobi 2025-05-09 kl. 00:00.
Citera
2025-05-09, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
Örebro kommuns politiker tex som försvar varför man köpt konst ingen önskat på det sättet. Det ska utmana, skava, vara obekvämt osv vilket då rättstfärigar det.

Dock var jag något ironisk för även att dessa lokalpolitiker använder det som argument är jag 100% säker att aldrig någonsin skulle använda samma argument för att första Kanye West och/eller konst dom personligen inte gillar.
Så någon lokal kommunpolitiker i Örebro sa det en gång. Du skrev "Politiker brukar säga att konst SKA skava" vilket känns jävligt uppblåst och överdrivet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in