2025-05-09, 06:31
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Nigga heil Hitler var en bra och fyndig textrad, skulle vart lite mer heilande i låten för att lyfta atmosfären.

I övrigt var låten rent skräp, och man undrar vad det är för folk som lyssnar på denna moderna dynga.
Citera
2025-05-09, 06:59
Avstängd
Innebär det åtal hets mot folkgrupp om låten spelas i Sverige på offentlig plats?

Om en vit svensk sjunger samma låt, på svenska eller engelska?
Citera
2025-05-09, 07:09
Medlem
Är det här en verklig låt, eller någon som skämtat och gjort en ai-version med tanke på hans tidigare uttalanden om Hitler?
Citera
2025-05-09, 07:15
Medlem
Jag hoppas att denna genialiska musikaliska skapelse spelas på alla diskotek och nattklubbar i sommar
Citera
2025-05-09, 07:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjakungen
Är det här en verklig låt, eller någon som skämtat och gjort en ai-version med tanke på hans tidigare uttalanden om Hitler?
Det är inte AI dom har riktiga diamond swastika hitler kedjor
Citera
2025-05-09, 07:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarkov
Det är inte AI dom har riktiga diamond swastika hitler kedjor

Alltså jag är benägen att tro att detta faktiskt är på riktigt. Det konstiga är att media inte verkar ha snappat upp det än. Finns ett par artiklar i The Sun, men knappt något mer.

Blev ju en jävla storm när han talade om Hitler i någon talkshow.
Citera
2025-05-09, 07:32
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Hahaha bars son! "all my niggas nazis nigger, heil hitler" är fan en klassisk line redan!

Fan vilken konstig tid vi lever i.

EDIT: Nån som vet vilket exakt tal av Hitler det är som är med i slutet?
Senast redigerad av JordenIsPlatt 2025-05-09 kl. 07:54.
Citera
2025-05-09, 07:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Jag hoppas att denna genialiska musikaliska skapelse spelas på alla diskotek och nattklubbar i sommar

Rättsväsendet som nyligen åtalade en 80-årig gubbe för hets mot folkgrupp för en akvarell målning som föreställde Adolf Hitler som ställdes ut på en bänk i en park.😅 Så troligen inte.

Kanye svävar mellan genialisk och galenskap stundtals. Han är ju innerligt pro-vit. Han krängde också white lives matter t-shirts förut. Det är jänkar judarna han har problem med. han har ju några fiender i branschen som är judar tydligen. Men vilket fall som helst är det en kraftfull låt och provokativ konst. Kom igen nu vänstern, detta är ju modern konst.
Citera
2025-05-09, 07:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
Kanye släppte i natt sina nya låt HH.

https://x.com/NetKlips/status/1920314073742254198

Vad tycker ni om den nya låten? Blir det årets sommarplåga?

Har funnits på youtube dem senaste två månaderna..
Citera
2025-05-09, 08:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doxycontin
Har funnits på youtube dem senaste två månaderna..
Förra året kunde vi inte skoja om kineser på Youtube men i år är Heil Hitler helt ok? Vad har hänt? Har Doge och Trump annekterat Youtube?
Citera
2025-05-09, 08:06
Medlem
WhiteBoySummers avatar
Kommer spelas på grillfester världen över hela sommaren.

NHH
Citera
2025-05-09, 08:17
Moderator
HelgeBuks avatar
Jag tyckte den var rätt rolig. Men jag har svårt att ta hans nazism på allvar. Jag blir mer och mer övertygad om att hela grejen är ett långdraget skämt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in