2025-05-09, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snyggastefittan
Sådan far, sådan son

(FB) Omfattande tillslag mot ekobrott i Uddevalla/Trollhättan

Btw, han har en riktig mikropenis 🙈🙉🙊

(FB) Ung kvinna misstänks för människorov utanför Uddevalla den 11/5/16
Och här är hans syster inblandad
Hela familjen är ett avskum
Senast redigerad av Beskow 2025-05-09 kl. 18:59.
Citera
2025-05-09, 20:13
Medlem
silbersky007s avatar
mannen är sten rik säljer bilar i miljon klass varje dag
han köper en bra advokat och hela domstolen och kommer ut när som hälst
hade rättsväsendet fungerar så skulle bil firmor som säljer dyra bilar fängslas för många år sedan .
Citera
2025-05-09, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av silbersky007
mannen är sten rik säljer bilar i miljon klass varje dag
han köper en bra advokat och hela domstolen och kommer ut när som hälst
hade rättsväsendet fungerar så skulle bil firmor som säljer dyra bilar fängslas för många år sedan .
Att han kommer ut överraskar mig inte! Men vad tjänar han på det? I hans kretsar är det väl inget som gynnar honom?

Han är ändå död inom fem år. Enda trösten, när man läser om den här typen av råttor, är att de är ganska kortlivade. Hans förra pojkvän kanske vill hämnas 😄
Citera
2025-05-09, 20:23
Medlem
Monerokungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbusiness
Vilka är ”vi”? Du gillar gängkriminalitet, våldtäkter, utpressning och rån förstår jag.

Gängkriminalitet är okej så länge dom hade dödat varandra och inte påverkat oskyldiga ( Nu är det inte så)

Våldtäkt NEJ!
Rån NEJ

Jag har bara ett stort hat mot myndigheter.
Citera
2025-05-09, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beskow
(FB) Ung kvinna misstänks för människorov utanför Uddevalla den 11/5/16
Och här är hans syster inblandad
Hela familjen är ett avskum
Jag slutar inte att förvånas över att de flesta svenskar älskar den här typen av råttor. För mig är de bajs och ska spolas ner, men varför vill alla behålla dem i samhället? Kan någon förklara det, för jag förstår det inte.
Citera
2025-05-09, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monerokungen
Ganska enkelt att lösa!

Kriminella går ihop. Skickas militären in. Så attackeras oskyldiga. För varje enskild kriminell som blir gripen sprängs en förskola.

Man ska använda rätt taktik när man ska slåss mot Äckliga statliga myndigheter.
Förklara gärna varför du vill skydda kriminella och straffa oskyldiga. Det du har skrivit beskriver inte alls anledningen till ditt hat, så du måste ha en anledning. Jag är nyfiken på ditt svar.

Jag kan tyvärr inte ärligt svara på ditt inlägg, för även i de allra grövsta forum skulle det svaret ha betraktats som alldeles för vidrigt.
Citera
2025-05-09, 20:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Monerokungen
Gängkriminalitet är okej så länge dom hade dödat varandra och inte påverkat oskyldiga ( Nu är det inte så)

Våldtäkt NEJ!
Rån NEJ

Jag har bara ett stort hat mot myndigheter.

Alla människor som tycker om frihet hatar myndigheter, men de flesta "landsmän" tycker inte om frihet. När man talar med t.ex. polacker, italienare och sydamerikaner så hatar de myndigheter, åtminstone om de är s.k. vanligt folk. Det är också vanligt att hata myndigheter i USA. Svensken däremot älskar att vara slav åt dessa as.
Citera
2025-05-09, 22:09
Medlem
Man får hoppas att gängjäveln får en kula i pannan snart. Äckligare än en hög med morsan bajs. En liten feg råtta med liten kuk.
Citera
2025-05-10, 01:14
Medlem
Ingen som har videon samnytt visa bild från där joe filmade ingripandet?
Citera
2025-05-10, 06:27
Medlem
WhiteBoySummers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VetusSpiritus
Det känns som det enbart är en fråga om tid innan det blir krig mellan Sveriges kriminella och svenska polisen.

Borde inte det vara det normala, att polisen för krig mot kriminella? Att svinen sen slår tillbaka i större skala vore i och för sig nytt, men det ligger inte i deras bästa intressen.
Citera
2025-05-10, 08:46
Medlem
Citat:
Flytta till Haiti. Finns knappt några fungerande myndigheter. Tror du skulle trivas. Bra klimat. Fina stränder.
Citat:
Du får skylla på Magnus Ladulås.”Land ska med lag byggas”.
+1!
Citera
2025-05-10, 11:37
Medlem
VetusSpirituss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiteBoySummer
Borde inte det vara det normala, att polisen för krig mot kriminella? Att svinen sen slår tillbaka i större skala vore i och för sig nytt, men det ligger inte i deras bästa intressen.
Sant,det finns inga pengar i att kriga med polisen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in