Lite citat från Bohusläningen "En ung kvinna har begärts häktad för människorov. Minst en person till är misstänkt för brott, men är ännu inte gripen. "
" Men i häktningsframställan kan man läsa att det är en kvinna i 25-årsåldern från Uddevalla som misstänks. Människorovet ska enligt framställan ha skett strax utanför Uddevalla den 11 maj. "
Samtliga inblandade är kvinnor. Det kan väl inte höra till vanligheterna?
Exakt samma tanke hade jag, undra om det kan va något kärleksdrama , en av dom mt har en förhållande med en snubbe som vart otrogen med bo och mt samlar ihop ett kompis gäng och det ena leder till det andra ?
Skumt fall. Enligt henne facebook tycks den häktade vara en vanlig svensk tjej som jobbar som resturangchef på Burgerking och bor i ett relativt välbärgat område nära havet.
Skumt fall. Enligt henne facebook tycks den häktade vara en vanlig svensk tjej som jobbar som resturangchef på Burgerking och bor i ett relativt välbärgat område nära havet.
Ja..men hon verkar ff bo kvar hemma hos sin pappa och sin bror..kan inte se att hennes mamma bor på den adressen..
Jag skulle tippa på att anledningen är som jag skrev ovan, man gör inte något sådant helt oprovocerat, men som du säger skumt fall.. Verkar som hon ångrar sig ganska rejält dock hon tog häktningsbeskedet men gråten i halsen stod det i artikeln
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!