Citat:
Ursprungligen postat av
Tapio6
Måste ara lägga in här
fy fan vad bra efter rtt tränigdpass 1 st sån och 2st somadril. Känner hur man växer fan
Se när ja har ångest så tar ja 2 st och mår bra riktigt bra
På mig funka de inge bra. Ångestdämpande absout. Men jag kände mig omväxlande upprymd och nedstämd på dem. En gång när jag skulle flöddra på de, eller snarare känna hur det var att vara så kallat bensad och tog 2st 2.5mg så kände jag mig nedstämd. Det gör jag inte på Diazepam eller Alprazolam t.ex och absolut inte på Klonazolam som jag näst intill tycker var antidepressiv, visserligen tycker jag Diazepam också är det, men något naturligare än Klonazolam. Klonazolam tycker jag är både är bättre rent medicinakt än Alprazolam och om man skulle vilja ha ett rus. Klonazepam känner jag mig också nedstämd av i höga doser, den har noll anxiolytisk verkan på mig. Men om jag skulle vilja ha ett rus kombinerar jag den gärna med Diazepam, lite moffe-vibbar av den kombon eligt mig. Dock är det ytterst sällan jag äter benso i russyfte, det var mer när jag självmedicinera, nu medicineras jag mot GAD med Stesolid och det funkar toppen, svårt att tänka mig att det finns bättre medicin mot just GAD än Stesolid, känner mig alltså medicinerad av det, liksom som att det går mot att jag blir frisk.