2025-05-06, 13:10
Medlem
maxatdunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RandomWanderer
Det är inte rasism utan kulturism.

Slödder som bråkar är kulturellt och därav nekas de då miljön och kulturen de lever med inte passar in på ställena.

Enbart Vänsterextrema skriker om ras och kön hela tiden.
Alla andra pratar om kultur.

Håller med, i Japan har några restauranger "Only Japanese"-skyltar för att de vill ha integrerade japaner som kan språket och kommunicera utan problem. Tänk om det fanns i Sverige
Citera
2025-05-06, 13:14
Medlem
horses avatar
Bara jag som reagerade på att dom faktiskt säger ”svarta” och inte mörkhyade, utlandsfödda, personer med utländsk bakgrund, invandrare eller vad det nu kan vara.
Citera
2025-05-06, 13:17
Medlem
Facades avatar
Vad säger vi?

Helt rätt.
Citera
2025-05-06, 13:18
Medlem
maxatdunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
ICA är också en vinstdrivande verksamhet. Tycker du bara folk som spenderar mycket pengar ska få komma in där också?

Man kan inte jämföra en matbutik med nöjesbranschen... Helt olika miljöer och den ena skadas av rykten mer än annat. Plus människor som kommer in utan att betala något förlorar klubben varje sekund någon använder deras tjänst utan att spendera.
Citera
2025-05-06, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Krogarna släpper in flera svarta än vad Aftonbladet gör:
https://x.com/IngeStealth/status/1919663969788149764
:O

Min rasist-radar åkte i alla fall i taket! Är aftonblaskan en vit-makt tidning? Har de fotoshoppat bort alla med utländsk bakgrund??

Oavsett så är de få klubbar jag varit på ovärda med sin alldeles för dåliga och alldeles för höga musik. Ska man verkligen behöva skrika i örat på någon för att höra något alls som om man stod längst fram på en rockkonsert och komma därifrån nästan med ringande öron på gränsen till hörselskador för att man inte förväntade sig liknande volymnivå...
Senast redigerad av .Void 2025-05-06 kl. 13:26.
Citera
2025-05-06, 13:23
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder
Man kan inte jämföra en matbutik med nöjesbranschen... Helt olika miljöer och den ena skadas av rykten mer än annat. Plus människor som kommer in utan att betala något förlorar klubben varje sekund någon använder deras tjänst utan att spendera.

Klart man kan jämföra olika verksamheter. En person som glider runt på ICA eller HM och bara tittar och klämmer på grejer och sen går förlorar företagen pengar på. Precis som nån som går in på en krog utan att köpa nåt.
Citera
2025-05-06, 13:23
Medlem
Sagodjurs avatar
det blir extra roligt när dom beskyller rap och rnb-klubbar för rasism utan att gå in och titta hur det ser ut...

det troliga var att neger-kvoten var fylld för kvällen, det är som vilken fest som helst, man vill ha en bra mix av folk, inte 90 procent negrer
Citera
2025-05-06, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Jo det är klart att det gör.

Håll dig till topic nu istället.

Det måste väl ändå vara on-topic att juden Robert Aschberg, som tidigare åsiktsregistrerat svenskar genom stiftelsen expo i samröre med AFA fortsatt försöker utmåla svenskar som rasister och Sverige som ett rasistiskt land? Vi har gemensamt tagit emot miljontals flyktingar. Han kan ta sig i häcken.

Han kan flytta till Israel och bedriva sin journalistik där.
Citera
2025-05-06, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av horse
Bara jag som reagerade på att dom faktiskt säger ”svarta” och inte mörkhyade, utlandsfödda, personer med utländsk bakgrund, invandrare eller vad det nu kan vara.

”Till Aftonbladets 200 sekunder säger en vakt att de bara följer krögarnas order och att deras order är att inga mörkhyade får komma in.”

Detta liknar Sydafrika under apartheid.
Citera
2025-05-06, 13:32
Medlem
maxatdunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Klart man kan jämföra olika verksamheter. En person som glider runt på ICA eller HM och bara tittar och klämmer på grejer och sen går förlorar företagen pengar på. Precis som nån som går in på en krog utan att köpa nåt.

Nöjesbranschen är beroende av sitt rykte och stämning. Det betyder att det är skillnad från krog till krog, deras stämning och folket de tar in. Det finns krogar som blivit övertagna med kriminella gäng som sedan lett till knivhuggningar på plats, fullproppat med droger, bråk och sexuella övergrepp, och givetvis ska krögare få välja och styra deras klientel i den mån de vill.
Citera
2025-05-06, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zappazen
Hahaha...idioten och sensationsaktivisten Aschberg söker nya klick. Han och alla andra vet att svarta är överrepresenterade när det gäller bråk, knark och våldtäkter. Men narrativet ska vara att Sverige är rasistiskt. Tyvärr kommer det väl sluta att fler och fler svenskar blir rasister efter att ha utpekats i åratal för att vara rasister.

Inte bara i Sverige utan i hela EU drivs detta orättfärdiga narrativ. Inte undra på att högervindar blåser upp till storm.
Personligen anser jag mig inte som rasist men är oerhört trött på invandringspolitiken och gängvåldet. Skulle inte bry mig ett dugg om nån kallade mig rasist pga mina åsikter.
Dessutom anser väl de som beskyller andra att vara rasister att det finns flera olika raser??
Citera
2025-05-06, 13:37
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aprilomaja
”Till Aftonbladets 200 sekunder säger en vakt att de bara följer krögarnas order och att deras order är att inga mörkhyade får komma in.”

Detta liknar Sydafrika under apartheid.

Men då har det väl gått framåt ändå kan jag tycka, på min tid var det även mena-snubbar och zigenare som de inte ville ha in.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in