2025-05-06, 11:57
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Decimal1
Finns det ingen rasism i Israel?

Jo det är klart att det gör.

Håll dig till topic nu istället.
Citera
2025-05-06, 12:00
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Aftonhoran hade väl nån reportageserie om den svenska nattklubbsdöden för nån månad sen? Jag antar att dom verkligen vill sätta in dödsstöten genom att tvinga klubbar och barer att släppa in allt blattedrägg som i sin tur ska skrämma bort vanliga svenskar.
Citera
2025-05-06, 12:01
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Ann
Men är det inte Finlandsfärjorna som tagit över detta klientel?

Det var det under ett tag men inte längre.

Massor ( majoritet ) var invandrarkillar som hoppades på att få knulla.
När dom insett att det knappt var några tjejer kvar på båtarna så var det poänglöst
att boka kryssning.
Citera
2025-05-06, 12:01
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eva89
Men nääe, stackars dom.
Dom som skulle beskåda och besvära de svenska kvinnorna.
Deras systrar satt hemma och fick inte/ville inte beblanda sig med de "svenska hororna" men själva skulle dom ha tillgång till oss, självklart skulle dom det.

Jag minns också de där "rasism-scopen" msm körde med.
På den tiden avvisades minst lika många svenska killar/män.
För att de inte var från Stockholm, inte hade tillräckligt trasiga kläder, whatever.
Det tyckte man var synd.

Det förstnämnda, att iranierna inte blev insläppta, det var man tacksam för.

Det du säger gällde inte de iranska killarna som jag talade om. De var försvenskade svennar.

Men om de automatiskt stängs ute ur samhället vad förväntar du dig ska hända? Tror du på allvar att de kommer sitta hemma och titta in i väggen och vänta på att få dö eller?
Ni är inte direkt smarta måste jag säga.

Om jag stängdes ute ur samhället så skulle jag givetvis ställa till med oreda. Det är en självklarhet.
Citera
2025-05-06, 12:10
Medlem
Stockholms innerstad ska tydligen förbli ”rasrent”, inte ens på den Skånska landsbygden är det ”whites only”. Jag är inte heller förvånad att Stordalen är insyltad i detta, dessa personer brukar vara bland de största rasisterna.
Citera
2025-05-06, 12:15
Medlem
INGSOCs avatar
Är det någon som på riktigt är förvånad?
Tror de som är upprörda mest låtsas.
Och ja, finns en anledning varför detta varit kännt sen länge
Citera
2025-05-06, 12:16
Medlem
azontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutumnInNewYork
Aftonhoran hade väl nån reportageserie om den svenska nattklubbsdöden för nån månad sen? Jag antar att dom verkligen vill sätta in dödsstöten genom att tvinga klubbar och barer att släppa in allt blattedrägg som i sin tur ska skrämma bort vanliga svenskar.

Haha exakt så.
Citera
2025-05-06, 12:19
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Trådar sammanfogade // Mod
Citera
2025-05-06, 12:19
Medlem
Ungefär lika naturligt som att kommunerna inte utser romer till goda män eller förvaltare. Fördomar drabbar oskyldiga individer men skyddar kollektivet.
Citera
2025-05-06, 12:20
Medlem
DonaldBidens avatar
Vad vi får se är det väl bara den ocensurerade vita killen som är välklädd och också han som leder sitt sällskap?
Medan den ocensurerade svarta mannen är fet, ful och illa klädd.

Nu får vi förvisso inte se särskilt mycket men det är ju också så det brukar vara när man gör trolleritrick.
Självklart är det enbart attributet svart som portvakten bryr sig om!
Senast redigerad av DonaldBiden 2025-05-06 kl. 12:23.
Citera
2025-05-06, 12:28
Medlem
Antivalents avatar
De dricker inget, är slemmiga mot tjejerna och allmänt ohyffsade. Man har heller ingen kontroll över dom, säger man "du måste gå nu" som värd blir det ett jäkla liv.
Citera
2025-05-06, 12:30
Medlem
ElakBolls avatar
Hade de verkligen velat testa om det handlat om just rasism så känns det som att de borde ha kört på 3 attraktiva mörkhyade unga tjejer mot 3 vita dito istället.

Får lite grann en känsla att "rasismen" nog inte hade visat sig lika tydligt i det fallet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in