2025-05-05, 08:48
Medlem
Clay Allisons avatar
Det är ju inget förbud du kan övervaka ändå, eller hade du tänkt sitta bredvid och titta på?
Citera
2025-05-05, 08:49
Medlem
Majsmannen2s avatar
Vi har väl alla knulla någons dotter under hennes föräldrars tak nångång.
Citera
2025-05-05, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iwasbanned2
Han skulle inte komma innanför dörrn. Då ska han göra ett bra första intryck, gev en flaska fin mörk rom eller liknande.
Kallas för trafficking.
Citera
2025-05-05, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alexosigge
Att släppa in en främmande man i huset är tillräckligt illa. Att låta honom ha sex med någon i MIN familj i MITT HUS? Otänkbart.
Jag har lättare att acceptera att hon besöker sin pojkvän i dennes hus - även om det som sker där ut utanför min kontroll.

Jag tycker mig ana ett förhållningssätt till sex med tanke på rubriken:

"Fäder: skulle ni tillåta att er dotters pojkvän hade sex med er dotter i ERT hus?"

Skulle kunna vara:
"Fäder: skulle ni tillåta att er dotter hade sex i ert hus?"

Problemet verkar inte vara att dottern din har sex, utan att det sker i ditt hus. Fattar jag det rätt?
Citera
2025-05-05, 09:11
Medlem
Citat:
Att släppa in en främmande man i huset är tillräckligt illa. Att låta honom ha sex med någon i MIN familj i MITT HUS? Otänkbart.
Jag har lättare att acceptera att hon besöker sin pojkvän i dennes hus - även om det som sker där ut utanför min kontroll.

Ok "Henry Hederskultur", då vet vi.
Citera
2025-05-05, 09:13
Medlem
GregerMedeltids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MinLever
Jag tycker mig ana ett förhållningssätt till sex med tanke på rubriken:

"Fäder: skulle ni tillåta att er dotters pojkvän hade sex med er dotter i ERT hus?"

Skulle kunna vara:
"Fäder: skulle ni tillåta att er dotter hade sex i ert hus?"

Problemet verkar inte vara att dottern din har sex, utan att det sker i ditt hus. Fattar jag det rätt?

TS verkar vara mest irriterad på att någon annan har sex med dottern. Det är ju hans dotter, det är klart han ska knulla henne!
Citera
2025-05-05, 09:13
Avstängd
SolarPowereds avatar
Citat:

Jag är inte en far i traditionell bemärkelse. Men nej.

Om de var förlovade.

Men aldrig annars. Hon ska träffa en bra kille som gör alla delmoment rätt. Hon får dejta utanför huset till dess.

När hon träffar en person som är rätt tar hon hem honom för en granskning.

Han ska vara rädd för mig, det är viktigt att han fattar att han kommer få ont om han är respektlös.
Citera
2025-05-05, 09:33
Medlem
Computerzs avatar
Självklart. Hemmet är en trygg miljö och vi vuxna finns i närheten om det skulle hända något. Det bygger också förtroende och en öppenhet inom familjen och kan hjälpa att normalisera sunda och respektfulla relationer. Hellre det än att dom ska smyga på nån offentlig toalett eller liknande. Sen är det så klart viktigt att de är mogna och inte för unga osv.
Citera
2025-05-05, 09:40
Medlem
Vad kan du göra? Däremot skulle jag sagt till om det på något sätt märks. Det ska skötas snyggt och diskret, inget stönande och dunkande i väggar osv, då hade det blivit hårda ord på ett diskret sätt.
Citera
2025-05-05, 09:42
Medlem
Det är bara TS som får ha sex med sin dotter i sitt hus. Det är lagen!
Citera
2025-05-05, 09:57
Medlem
Men acceptera bara att din dotter knullar dina kompisar eller mammans kompisar hemma hos er så är det löst
Citera
2025-05-05, 09:58
Medlem
Kottkompotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Det är ju inget förbud du kan övervaka ändå, eller hade du tänkt sitta bredvid och titta på?
Går går det så klart.
Seismiska sensorer har väl vilken geologiskt intresserad filur som helst liggandes?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in