2025-05-06, 12:28
Medlem
VetusSpirituss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alexosigge
Att släppa in en främmande man i huset är tillräckligt illa. Att låta honom ha sex med någon i MIN familj i MITT HUS? Otänkbart.
Jag har lättare att acceptera att hon besöker sin pojkvän i dennes hus - även om det som sker där ut utanför min kontroll.
Ja,hellre där än i en busskur,gräsmatta,taxi osv
Citera
2025-05-06, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goderian2
Du skrev det?

Nej, inte direkt. Det skulle jag aldrig göra. Du måste skrivit till fel person.
Citera
2025-05-06, 16:09
Medlem
rikastistorstans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nittonhundrafyra
Gay.
Du får nog ta och kolla upp definitionen på gay, din lilla sittkissare.
Citera
2025-05-07, 12:50
Medlem
Vad har integritet med detta att göra 😂

Man ska inte använda ord man inte förstår

Citat:
Ursprungligen postat av Saltkatt
Varför skulle man inte göra det? Hört talas om integritet?
Citera
2025-05-07, 18:35
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaggillaratttrolla
Vad har integritet med detta att göra 😂

Man ska inte använda ord man inte förstår

Respekt för ens barns integritet, dumjävel.
Citera
2025-05-08, 21:09
Medlem
Sjuk tråd, låter som någon galen form av hederskultur.

Du äger inte din dotter men du är skyldig att ta hand om henne, det är inte samma sak!

Så länge mannen, eller snarare pojken är betydligt äldre än henne så det blir ett brott har du inget med hennes privatliv att göra!
Citera
2025-05-09, 18:53
Medlem
Vad tror du att integritet betyder 🤣😂
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkatt
Respekt för ens barns integritet, dumjävel.
Citera
2025-05-09, 19:27
Medlem
liten.igelkotts avatar
Nu har jag inga barn men har haft sex med min fru in hennes föräldrars hus och haft sex med ex flickvänner i deras föräldrars hus. Ser inte problemet. Det är klart att att man har sex med någon man älskar.
Citera
2025-05-12, 09:10
Medlem
Som jag ser det i denna hypotetiska diskussion sa for mig sa ar det inte fragan om att tilllata pojkvannen, utan mer om att tillata min dotter att ha sex. Nu ar det forvisso inte fragan om att tillata. Det bestammer den hypotetiska dottern sjalv sa lange hon ar tillrackligt mogen.

Och, ja, hypotetiskt sa skulle jag "tillata" henna att ha sex med sin partner hemma. Bra mycket sakrare har, an nagon annanstans.
Citera
2025-05-18, 22:50
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alexosigge
Att släppa in en främmande man i huset är tillräckligt illa. Att låta honom ha sex med någon i MIN familj i MITT HUS? Otänkbart.
Jag har lättare att acceptera att hon besöker sin pojkvän i dennes hus - även om det som sker där ut utanför min kontroll.

Du har inte funderat på att snubbens föräldrar tänker likadant?
Tänk så efterblivet att du ens skrev det här.
Citera
2025-05-18, 22:53
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Motvillig1.2
Är det här någon nymoralism som kommit med invandring från mer bakåt länder? Förr var det helt odramatiskt att vanliga byxmyndiga tonåringar hade sex med sina pojk- och flickvänner. Kul och hälsosamt för de inblandade. Varför skulle föräldrarna inte unna dem det?

Blattefieringen och amerikansk tv - en perfekt storm för nymoralism.

Det är därför ungarna inte duschar efter jympan, och att ungar tror att deras föräldrar inte har sex.
Citera
Idag, 13:55
Medlem
Jag kan inte svara på din fråga för jag har en son. Kontentan är väl att om dem är i sexuell försam ålder typ 15-17 och inte har några beteende problem som tex anorexia eller skära sig själv så är det väl helt naturligt att dem känner sig trygga i sitt egna hem och vill ha sex där. Annars har dem väl de ute eller hos den andre partnern. Dom har ju ingen lägenhet att gå till och de första sex gångerna eller kanske åren lägger ju grunden för att ha en hälsosam relation till sex å inte skapa en utnyttjande underlägesroll osv. Hemma miljön om den är sund leder också till beslut om en sund sexuell situation. Så ser jag på saken iaf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in