2025-05-06, 08:25
Avstängd
Severlohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kammadaj
Om inte ditt samvete äter upp dig av denna depraverande historia, så vet jag inte vad som skulle göra det
Så om du nu knullade på en bartoalett på stan och blev utkastade, tror du det är fritt fram att gå tillbaka dit med din flickvän eller att inga grannar hörde något när ni knullade som kaniner i trappen och ingen kommer säga något?

Vi var i en avskild del av trapphuset och det var typ 4 på morgonen, så jag tror inte att någon hörde. Och jag är aldrig ute på krogen med min flickvän, men ja jag är lite orolig över att någon vakt ska lägga någon rolig kommentar om jag bara går förbi en krog med henne.
Citera
2025-05-06, 08:26
Avstängd
Severlohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F.Hansen
Hur kändes den då? Var det värt det?

Den var helt ok, en av de mest estetiskt tilltalande fittorna jag sett. Väldigt våt blev hon också.
Citera
2025-05-06, 09:14
Medlem
stigenhems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Severloh
Den var helt ok, en av de mest estetiskt tilltalande fittorna jag sett. Väldigt våt blev hon också.

Alltså jag häpnar! Detta är helt otroligt ruttet av er båda.
Citera
2025-05-06, 09:18
Medlem
Ghastens avatar
Klantigt hoppas det var bra iallafall. Ni borde erkänna båda och bli ihop 🤣 troligen fortsätter ni som vanligt. Du kanske fått en smitta om hon bjuder på hålet till alla
Citera
2025-05-06, 09:26
Medlem
Att ingen inser att detta är en trolltråd? 2/10.
Ingen blir bannad från alla barer för man knullar på EN toalett.
Citera
2025-05-06, 09:45
Avstängd
Severlohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghasten
Klantigt hoppas det var bra iallafall. Ni borde erkänna båda och bli ihop 🤣 troligen fortsätter ni som vanligt. Du kanske fått en smitta om hon bjuder på hålet till alla

Jag tror inte hon är så slampig, hon har som sagt pojkvän.

Citat:
Ursprungligen postat av Noccofocus
Att ingen inser att detta är en trolltråd? 2/10.
Ingen blir bannad från alla barer för man knullar på EN toalett.

Det är ingen trolltråd. Det är en relativt liten stad, och det verkar som att alla vakter känner varandra. Den första vakten verkar ha tagit illa upp av att han tyckte att hon såg ut att vara 17 (hon är 25), och jag tror att han ringde runt och påstod för de andra vakterna att hon var 17 och att jag var en pedofil eller något.
Citera
2025-05-06, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noccofocus
Nej för det hände aldrig.
17 åringar får inte vara på krogen till att börja med. 18 gräns, detta vet vakter om. Så dom antog inte att denna påhittade figur var 17år.

och för det andra, 17 åringar får knulla hur mycket dom vill.

Det brukar väl iofs inte vara helt ovanligt med krogar som accepterar yngre. Var 16 första gången jag gick ut. Var fullt med yngre där så jag bl började rätt sent visade det sig.

Är det så svårt att tro att TS är ett rövhål?
Citera
2025-05-09, 01:00
Medlem
[quote=Russinsmurfen|91799214]
Hur vet du att inte han är bra?
Kåt är han och det är väl en fin egenskap.

Killar brukar vara det. Var singel om du inte klarar motstå att stoppa pitten i allt och alla.
Citera
2025-05-09, 01:07
Medlem
ReiseReises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissAjDiHiDi
Hade du trivts bra i förhållandet så hade du inte bedragit henne 2 ggr. Skylla på spriten kan du inte heller göra. Många som dricker men aldrig bedrar sina respektiven.

Men håll käften ditt moraliserande kräk. Alla blir kåta på fyllan. Det var inte någon långvarig planerad otrohet, vilket dom flesta sysslar med.
Det är skillnad på sex och kärlek. Många mår bra av att få sexuellt ventilera ibland även om man älskar sin partner.
Detta kan även stärka TS relation.
Citera
2025-05-09, 02:06
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReiseReise
Men håll käften ditt moraliserande kräk. Alla blir kåta på fyllan. Det var inte någon långvarig planerad otrohet, vilket dom flesta sysslar med.
Det är skillnad på sex och kärlek. Många mår bra av att få sexuellt ventilera ibland även om man älskar sin partner.
Detta kan även stärka TS relation.
Otrevlig första posten. Är du själv en som är otrogen å utan moral å principer. Din post sa väldigt mycket om dig. Citera ej mig nå mer.
Citera
2025-05-09, 10:38
Medlem
ReiseReises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissAjDiHiDi
Otrevlig första posten. Är du själv en som är otrogen å utan moral å principer. Din post sa väldigt mycket om dig. Citera ej mig nå mer.

Låt den utan synd kasta första stenen.
Citera
2025-05-09, 15:40
Medlem
Klappasäftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReiseReise
Låt den utan synd kasta första stenen.

Visst kan man tycka andra är snygga men det betyder inte att man går runt och är otrogen oavsett om det är planerat eller inte. Man gör slut sen får man leka runt hur mycket man känner för det.

Vad skulle du känna om din tjej gjorde så med dig? En som du vill leva ditt liv med.

Är man inte en osäker tjugoåring, trygg i sig själv så knullar man inte flickvännens polare bakom ryggen på henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in