2025-05-05, 16:35
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Severloh
Eller så lägger jag inte fram det alls.
Om jag har förstått dig rätt nu... Så är "älska" likställt med att bedra (inte bara en gång) men sen ska man ljuga om det oxå å se sin älskling i ögonen efter sin grej som "bara" handlade om sex å inget annat. Det är helt ok att såra å svika.

Well grabben.. Jag hoppas din älskling inte "älskar" dig lika mycket...

Blir nog bra det där ska du se 👍🏻
Citera
2025-05-05, 16:39
Avstängd
Severlohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissAjDiHiDi
Om jag har förstått dig rätt nu... Så är "älska" likställt med att bedra (inte bara en gång) men sen ska man ljuga om det oxå å se sin älskling i ögonen efter sin grej som "bara" handlade om sex å inget annat. Det är helt ok att såra å svika.

Well grabben.. Jag hoppas din älskling inte "älskar" dig lika mycket...

Blir nog bra det där ska du se 👍🏻

Okej "grabben", men hon blir inte sårad så länge hon inte vet något.
Citera
2025-05-05, 16:51
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Okej "grabben", men hon blir inte sårad så länge hon inte vet något.
Ingen vits att svara på dina poster faktiskt. Du har ingen aning om vad älska är för nåt, det märks tydligt i dina svar. Men fortsätt du att svika, såra å ljuga för henne.

Jag anser att du redan har sårat henne med dina val å sen att du nu förminskar händelsen med att säga "det hon inte vet...."

En gång är ingen gång. 2 gånger är 2 gånger för mycket....

Lycka till nu.

Edit: Har du inte ens lite dåligt samvete?
Citera
2025-05-05, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Mxyzptlk
Bara svaga män skyller allt på kvinnan. Troligen har du fått den synen från manliga "förebilder " under din uppväxt. Kanske din pappa har lärt dig ?

Troligen är du en kvinna!
Citera
2025-05-05, 18:49
Medlem
TS med sällskap blev alltså utkastade och bannade från alla barer i stan, så frågan är väl bara när flickvännen får höra om det. Något samvete verkar TS däremot ej behöva bekymra sig för.
Citera
2025-05-05, 19:19
Medlem
Mr.Mxyzptlks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aryan333
Troligen är du en kvinna!
Närmare än så här kommer du aldrig en kvinna
Senast redigerad av Mr.Mxyzptlk 2025-05-05 kl. 19:25.
Citera
2025-05-05, 20:50
Medlem
OceanDeeps avatar
Citat:
Vad är det som är konstigt med det?
Första gången i världshistorien.

Svårare än 10,000 meters klubben.
Citera
2025-05-05, 20:59
Avstängd
Severlohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OceanDeep
Första gången i världshistorien.

Svårare än 10,000 meters klubben.

Jo tjena.
Citera
2025-05-05, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vemsfel
”allra flesta”, Du babblar massa skit. kanske i den håla du kommer ifrån eller medan man går i gymnasiet. Är man vuxen och älskar en annan människa är man inte otrogen. Är man det ändå, har man aldrig älskat. Kåt, kär, betuttad, gillar osv, absolut. Men inte älskar.

Du har så rätt. Förmodligen många unga slynglar som skriver i tråden. Pojkar som inte vet vad det innebär att älska en annan människa och utvecklas i livet tillsammans.

De har lyckats hitta en tjej som de tycker är snygg och som de kan ha sex med enkelt bara. Det är allt.

I en riktig relation är man inte otrogen med en apfull tjej i ett trapphus eller på en nerpissade bartoalett.

Dessutom har du gjort det flera gånger och nu har du inte minsta tanke kring det omoraliska du har gjort utan undrar bara hur framgångsrik du kan vara i dina fortsatta lögner.

TS du borde reflektera över vad du är för person för det låter inte speciellt positivt i vad du har för syn på kärleksrelationer till andra människor. Gissar att du är runt 20-25 år gammal. Då finns det hopp.
Citera
2025-05-06, 06:11
Avstängd
XX-Ambars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Mxyzptlk
När dom hoppar från en bro är du först i kön va?
Bungyjump har jag testat en gång redan. Blir jag bjuden på det skulle jag hoppa. Men det är inget som jag skulle betala för att göra igen. Bättre att spendera pengar på bärs och brudar!
Citera
2025-05-06, 06:39
Medlem
F.Hansens avatar
Citat:
Jag har starka känslor för min flickvän. Jag var bara kåt och ville veta hur hennes polares fitta kändes.

Hur kändes den då? Var det värt det?
Citera
2025-05-06, 07:32
Medlem
Citat:
Då gör vi ett nytt försök. Min flickvän hade bjudit hem två kompisar från hennes hemby över helgen och vi skulle gå ut på krogen. Min flickvän och hennes ena polare blev dock för fulla redan hemma, och jag blev tillfrågad att följa med hennes mer nyktra kompis ut och hålla henne säker. Visst sa jag, och vi drog till en bar. Där ringde hennes pojkvän henne och vi hade ett videosamtal som slutade med att han sa att jag var en reko kille och att han litar på mig

Lång historia kort så drog vi till flera barer, blev fulla och knullade i en bartoalett, blev utkastade och bannade från alla barer i stan, drog hem igen, knullade i trapphuset, och därefter la jag mig och sov med min flickvän.

Frågor:

- Ni som har erfarenhet av detta, hur sannolikt är det att hon kommer hålla käften? Hon är en ganska nära vän till min flickvän, men det är inte hennes bästa vän. Mig har hon bara träffat två gånger innan det här. Hon har ju förstås mycket att förlora själv just nu eftersom hon också är i ett förhållande.

- Jag trivs bra i det här förhållandet och det är mitt längsta hittills (cirka 3 år), kommer mitt samvete äta upp mig? Jag har varit otrogen en gång tidigare för 2 år sedan, och det tänker jag aldrig på. Det var dock med en total främling som jag aldrig kommer stöta på igen. Den här kvinnan kommer jag dock stöta på varje gång vi besöker hennes hemby. Och förmodligen hennes pojkvän också

Om inte ditt samvete äter upp dig av denna depraverande historia, så vet jag inte vad som skulle göra det
Så om du nu knullade på en bartoalett på stan och blev utkastade, tror du det är fritt fram att gå tillbaka dit med din flickvän eller att inga grannar hörde något när ni knullade som kaniner i trappen och ingen kommer säga något?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in