Citat:
Ursprungligen postat av
Severloh
Lång historia kort så drog vi till flera barer, blev fulla och knullade i en bartoalett, blev utkastade och bannade från alla barer i stan, drog hem igen, knullade i trapphuset, och därefter la jag mig och sov med min flickvän.
Frågor:
- Ni som har erfarenhet av detta, hur sannolikt är det att hon kommer hålla käften? Hon är en ganska nära vän till min flickvän, men det är inte hennes bästa vän. Mig har hon bara träffat två gånger innan det här. Hon har ju förstås mycket att förlora själv just nu eftersom hon också är i ett förhållande.
Min erfarenhet är att vi också blev utkastade från krogen efter att ha varit dysfunktionella på krogtoan, men vi kunde absolut gå in på nästa valfria krog.
En annan händelse resulterade i att jag fick "livstid" på en krog, men jag kunde även då traska in på vilken annan krog som helst som om ingenting hade hänt. Tog dock själv kontakt med vakten i nyktert tillstånd eftersom han var en bekant till mig, och när han medlade mellan mig och krogägaren så ändrades "livstiden" till tre månader.
Min andra erfarenhet är att flickvännens väninna kommer hålla tyst och fortsätta umgås med henne som om ingenting har hänt, samtidigt som hon är öppen för mer. Hon hade dock ingen pojkvän och det lär ju skilja sig från person till person.
Jag gissar på tystnad och ångest, och att hon antingen vill fortsätta ligga eller försöka glömma det som fan.
Min tredje eller fjärde erfarenhet var med en kvinna som hade villa, Cadillac, snubbe och två barn. Vi kk:ade nästan dagligen under ett års tid. Vi hade vuxit upp med varandra och på grund av vår oskyldiga relation utåt blev jag samtidigt "bra" kompis med hennes bättre hälft.
Det tärde dock mycket mer på mig än vad det gjorde på henne. Hon såg skrämmande oberörd ut och det tyckte jag var anmärkningsvärt eftersom det var hennes familj som blev kraftigt förda bakom ljuset.
Det var mer än fem år sedan och vad jag vet så vet han fortfarande ingenting, och nu har skaffat ett tredje barn.
Men jag är inte samma person idag.