• 8
  • 9
2025-05-11, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Är du hans bror?
Nääe är du
Citera
2025-05-12, 02:28
Medlem
Sry men din tjej kommer få veta detta…. Du måste vara ärlig ock berätta först… annars blir det värre. Var ärlig å säg att du gjort en jävla misstag
Citera
2025-05-12, 09:22
Medlem
Stor risk när tjejerna känner varandra.

När jag var ung, 25+ år sedan, så var jag otrogen lite till höger och vänster som en riktig manshora.

Det var aldrig ett medvetet val men genom slump så träffade jag på tjejer som blev mina sidechicks som inte hade någon som helst koppling till mina flickvänner eller bekantskapskrets och på den tiden fanns det inga djävla sociala medier heller så dom hade absolut noll skärningspunkter med min "riktiga" värld.

Tyvärr får man väl säga att det enablade mitt slampiga beteende att kunna knulla runt relativt obrytt.

Sedan gifte jag mig och blev en stadgad familjefar och har aldrig horat igen eller ens varit sugen men reflexerna och instinkterna finns ju där och jag ser ju hur svårt det är att vara diskret otrogen i dagens samhälle med sociala medier, kameror överallt och där "alla" lever större delen av sina liv på nätet, spårbart och öppet.

Hade jag varit ung i dagens värld hade jag nog inte varit lika lössläppt.
Citera
2025-05-15, 10:37
Medlem
Kommer från den andra tråden du startade där du gjort slut - du har varit otrogen och får alltså skylla dig själv. Du säger att du inte klarar av att se henne så - det är ditt eget fel och du får stå ditt kast. Ditt samvete lär äta upp dig men är man otrogen förtjänar man att må piss. Vill man vara otrogen gör man slut först, inte tvärtom. Tycker du att det är bättre att hon hatar dig för att du är ett otroget svin - då säger du som det är. Ditt samvete kanske mår bättre av det också. Det är egentligen lose lose, men det är ditt eget fel.
Citera
2025-05-31, 16:31
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReiseReise
Låt den utan synd kasta första stenen.
Hade missat att jag fick svar. Jag har då aldrig varit otrogen. Så på så vis är jag utan synd i den bemärkelsen. Sen syndar jag i andra saker men det hör inte hit å det är inte det vad tråden handlar om heller.
Citera
2025-05-31, 17:00
Medlem
CC75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissAjDiHiDi
Hade missat att jag fick svar. Jag har då aldrig varit otrogen. Så på så vis är jag utan synd i den bemärkelsen. Sen syndar jag i andra saker men det hör inte hit å det är inte det vad tråden handlar om heller.

Det här med "synd" är bara ett påhittat religiöst dravel i syfte att smutskasta personer som har avvikande åsikter eller leverne än en själv. Ett maktmedel med syfte att framhävda sig själv framför andra. Inget man behöver erkänna eller ta till sig.

// CC
Citera
2025-05-31, 20:18
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CC75
Det här med "synd" är bara ett påhittat religiöst dravel i syfte att smutskasta personer som har avvikande åsikter eller leverne än en själv. Ett maktmedel med syfte att framhävda sig själv framför andra. Inget man behöver erkänna eller ta till sig.

// CC
Ja det har du rätt i.
Citera
2025-06-01, 18:15
Medlem
stolenChevys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Severloh
Lång historia kort så drog vi till flera barer, blev fulla och knullade i en bartoalett, blev utkastade och bannade från alla barer i stan, drog hem igen, knullade i trapphuset, och därefter la jag mig och sov med min flickvän.

Frågor:

- Ni som har erfarenhet av detta, hur sannolikt är det att hon kommer hålla käften? Hon är en ganska nära vän till min flickvän, men det är inte hennes bästa vän. Mig har hon bara träffat två gånger innan det här. Hon har ju förstås mycket att förlora själv just nu eftersom hon också är i ett förhållande.

Min erfarenhet är att vi också blev utkastade från krogen efter att ha varit dysfunktionella på krogtoan, men vi kunde absolut gå in på nästa valfria krog.

En annan händelse resulterade i att jag fick "livstid" på en krog, men jag kunde även då traska in på vilken annan krog som helst som om ingenting hade hänt. Tog dock själv kontakt med vakten i nyktert tillstånd eftersom han var en bekant till mig, och när han medlade mellan mig och krogägaren så ändrades "livstiden" till tre månader.

Min andra erfarenhet är att flickvännens väninna kommer hålla tyst och fortsätta umgås med henne som om ingenting har hänt, samtidigt som hon är öppen för mer. Hon hade dock ingen pojkvän och det lär ju skilja sig från person till person.

Jag gissar på tystnad och ångest, och att hon antingen vill fortsätta ligga eller försöka glömma det som fan.

Min tredje eller fjärde erfarenhet var med en kvinna som hade villa, Cadillac, snubbe och två barn. Vi kk:ade nästan dagligen under ett års tid. Vi hade vuxit upp med varandra och på grund av vår oskyldiga relation utåt blev jag samtidigt "bra" kompis med hennes bättre hälft.

Det tärde dock mycket mer på mig än vad det gjorde på henne. Hon såg skrämmande oberörd ut och det tyckte jag var anmärkningsvärt eftersom det var hennes familj som blev kraftigt förda bakom ljuset.

Det var mer än fem år sedan och vad jag vet så vet han fortfarande ingenting, och nu har skaffat ett tredje barn.

Men jag är inte samma person idag.
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in