2025-05-04, 19:52
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jumpjet
Det är inga fördomar. Det är exakt så. Sluta upp att försvara uppmärksamhetshora-beteendet. Ta på er vanliga mjukisbyxor då istället.
Alla vill inte visa upp sig.
Citera
2025-05-04, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sagodjur
Men det handlar inte bara om ungdomar utan vuxna kvinnor i 20-30 års åldern.

Det är väl tyvärr så att svenska kvinnor inte klarar av att tänka själva, inte utveckla en egen stil utan det räcker med att nån influencer säger "så häääär ska ni klä er våren 2025" så säger dom bara "OKEJ!"

dom är så jävla osjälvständiga att man kan börja grina... det är svårt att bara se det som en isolerad händelse, för om dom är så jävla lättpåverkade när det gäller mode (som ändå är väldigt viktigt för dom) hur lättpåverkade är dom då inom andra områden? (som dom kanske inte ens värderar så högt)

Det är ju nära att man ser dessa kvinnor som mer eller mindre utvecklingsstörda och börjar funderar i banor om att slopa rösträtten...

Ja det är bisarrt att lägga oerhört med resurser på att förment göra sig vacker när man samtidigt har estetisk känsla och sinne som om man var förståndshandikappad så att totala resultatet blir värre än om man inte hade gjort någonting
Citera
2025-05-04, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissAjDiHiDi
Alla vill inte visa upp sig.
Klär man sig så så gör man det.
Citera
2025-05-04, 20:10
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jumpjet
Klär man sig så så gör man det.
Ok.. Jag har nämligen på mig tights nu å en tröja som täcker halva arslet å det finns ingen förutom jag där jag är. Sååå.. Vem visar jag upp mig för då 😳
Citera
2025-05-04, 20:20
Medlem
RattanMajas avatar
Tights får aldrig bli ute. För mig är det obegripligt hur man som man kan klaga på det.
Citera
2025-05-04, 21:24
Medlem
nintendoKalles avatar
Hur fan kan man bry sig om vad andra har på sig?
Det påverkar inte era sorgliga liv ett dyft era jävla incel-horungar.

En passande meme:
https://thebaffler.com/wp-content/up...EllisComic.png
Citera
2025-05-04, 23:22
Medlem
90-talsmode ha trendat länge nu bland ungdomar så det var bara en tidsfråga innan den hämska hängbrallan som har sitt ursprung bland kriminella fångar i USA för att symbolisera att man tar den i röven skulle komma tillbaka.

Underbart!

Ser du en ungdom som går runt med häng så upplys dom om vart det modet ursprungligen kom ifrån så kommer dom nog därefter dra upp brallorna igen.
Senast redigerad av KetaminKajsa 2025-05-04 kl. 23:25.
Citera
2025-05-04, 23:31
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Behöver ju inte vara en slapp slyna bara för att man springer omkring i tights. Dom är ganska sköna.

Ja, fast då har man ju en tunika över, som täcker åtminstone baken och övre delen av låren. Eller en längre kjol som i så fall kan få vara halvgenomskinlig (om den är längre menar jag), för att teasa lite men ändå vara modest... Jag tycker att det är hemskt när kvinnor har tights som smiter åt och visar allting och ingenting över.
Citera
2025-05-04, 23:33
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Ja, fast då har man ju en tunika över, som täcker åtminstone baken och övre delen av låren. Eller en längre kjol som i så fall kan få vara halvgenomskinlig (om den är längre menar jag), för att teasa lite men ändå vara modest... Jag tycker att det är hemskt när kvinnor har tights som smiter åt och visar allting och ingenting över.
Ja alla visar inte allt.
Citera
2025-05-04, 23:43
Medlem
Se skillnaden mot ungdomar i Moskva:

https://m.youtube.com/watch?v=CLfVNSqaoV4

Kvinnorna feminint och smakfullt klädda. Männen propra. Kvinnor med barn vid sin sida.

Sverige går ner sig på alla sätt.
Citera
2025-05-04, 23:51
Medlem
Citat:
Haha vilka fördomar. Du tänker säkert inte på dom som har tröjor som täcker halva arslet för ni blir så till er av "dom andra". Alla vill inte visa upp sina arslen, bara så att du vet.

Dom är sjukt sköna å lättsamt plagg att bara springa i till närmsta butiken istället för att ta på sig jeansen för det korta ärendet. Eller vill ni att man ska ha stora pösiga mjukisbyxor? Hade vi haft det så hade ni säkert gnällt för det oxå..
Något som jag aldrig kommer förstå är hur någon kille kan bli arg över yogabyxor. Detta plagg är det bästa som hänt mänskligheten. Det finns inget som gör livet mer värt att leva än att se kvinnors röv i yogas. Jag skulle vara en djupt deprimerad man utan den tillgången på röv. Det enda som ger lite ångest är att de inte fanns på samma sätt när man själv var yngre.

Så ni som avskyr detta, hur fan mår ni egentligen? Är ni samma svin som ogillar när bröst syns genom t-shirt också???
Citera
2025-05-04, 23:55
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gyros
Något som jag aldrig kommer förstå är hur någon kille kan bli arg över yogabyxor. Detta plagg är det bästa som hänt mänskligheten. Det finns inget som gör livet mer värt att leva än att se kvinnors röv i yogas. Jag skulle vara en djupt deprimerad man utan den tillgången på röv. Det enda som ger lite ångest är att de inte fanns på samma sätt när man själv var yngre.

Så ni som avskyr detta, hur fan mår ni egentligen? Är ni samma svin som ogillar när bröst syns genom t-shirt också???
Ja det är dom brallorna som jag använder mest. Hur sköna som helst. Köpte 4 nya idag 😅

Förstår inte heller hur vissa män kan gnälla.
Senast redigerad av MissAjDiHiDi 2025-05-04 kl. 23:57.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in