• 1
  • 2
2025-05-04, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loikkari
Nej, så är det nog inte, minimum vinsten är ju 100 000 SEK och det går gu skrapa hos Svenska Spel i Solna (tror jag de har sitt kontor)

Citat:
Kan vara så, har tyvärr aldrig varit aktuellt för mig så har ingen kunskap om det. Fast å andra sidan, varför skulle man tvingas till nåt man inte vill, det är ju en vinst, inte en ersättning för prestation. Man har vunnit redan en del av lotteriet som består av två delar

Står väl i reglerna att man måste ställa upp på fördelningsprocessen på deras villkor. Ombud går ju tydligen bra, det är väl anledningen till att nån dotter eller släkting till vinnaren dyker upp ibland. Annars skulle det ju aldrig bli någon tv-show, tror knappast alla som är där hade velat skylta med det om de inte var tvungna.

500.000 kr om Lotten innehåller en Månadsklövervinst. Om Lotten istället innehåller en TV-Trissvinst har Kunden rätt att istället
för deltagande i en fördelningsdragning erhålla ett engångsbelopp motsvarande den lägsta vinsten för
TV-Triss enligt den information som återfinnes i anslutning till den aktuella Lottens Vinstplan
Citera
2025-05-04, 13:04
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donner123
Står väl i reglerna att man måste ställa upp på fördelningsprocessen på deras villkor. Ombud går ju tydligen bra, det är väl anledningen till att nån dotter eller släkting till vinnaren dyker upp ibland. Annars skulle det ju aldrig bli någon tv-show, tror knappast alla som är där hade velat skylta med det om de inte var tvungna.

500.000 kr om Lotten innehåller en Månadsklövervinst. Om Lotten istället innehåller en TV-Trissvinst har Kunden rätt att istället
för deltagande i en fördelningsdragning erhålla ett engångsbelopp motsvarande den lägsta vinsten för
TV-Triss enligt den information som återfinnes i anslutning till den aktuella Lottens Vinstplan

Men det är väl unikt det för triss. Du kan vinna miljoner om du ställer upp för show dvs TV. Sedan om inte nöja dig med 100K typ. Vad gäller andra spel kommer det ju inte finnas några sådana krav. Den personen som t.ex vann lite över en miljard på Eurojackpot för en månad sedan kommer ju aldrig behöva skylta med det. Se jag vann!
Citera
2025-05-04, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Men det är väl unikt det för triss. Du kan vinna miljoner om du ställer upp för show dvs TV. Sedan om inte nöja dig med 100K typ. Vad gäller andra spel kommer det ju inte finnas några sådana krav. Den personen som t.ex vann lite över en miljard på Eurojackpot för en månad sedan kommer ju aldrig behöva skylta med det. Se jag vann!

Det är nog unikt för triss ja, men nu var det ju triss vi diskuterade.
Citera
2025-05-04, 13:24
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donner123
Det är nog unikt för triss ja, men nu var det ju triss vi diskuterade.

Powerball är temat för tråden. Mer som i USA när folk vinner stort är det i regel mer givet att de ställer upp med bild och namn. Jag menar kanske för folk i USA inte kommer lita på det annars. Fan vann någon verkligen? eller försöker staten bara lura oss? Sedan är det väl att i USA kommer inte nyrika bli så hårt ansatta av andra. I Svedala kommer det ju bli mer om du vunnit miljoner och det är känt kommer folk som du är släkt med som du aldrig hört talats om höra av sig...
Citera
2025-05-04, 16:32
Medlem
Citat:
Kan vara så, har tyvärr aldrig varit aktuellt för mig så har ingen kunskap om det. Fast å andra sidan, varför skulle man tvingas till nåt man inte vill, det är ju en vinst, inte en ersättning för prestation. Man har vunnit redan en del av lotteriet som består av två delar

För man skrapar 3 tv-rutor och inte direkt 25k i månaden i 25år om jag förstått det rätt.
Lotterna med 25k i månaden i 25år skrapar min live.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in