Är det kanske svenska lagar som begränsat yttrandefriheten på Flashback? Det finns ju t.ex regler om att inte uppmana till brott. Sista året har man dock sett ett stort antal avstängda medlemmar med vänlig ton och rationella argument men med en relativt liknande melodi i inläggen. Alltid blivit fundersam på varför de blev avstängda. Man kan ju inte PMa dem o fråga heller.
Jag börjar undra om det är Schibstedt o Bonnier som nästlat sig in och driver den här sidan.
Personligen tycker jag aldrig att ett inlägg bör tas bort om det sådär någorlunda hör till ämnet. Folk har olika kognitiv förmåga och paralleller kan dras trots stora avstånd. Trams tycker jag är personliga påhopp. De varningarna accepterar jag mer än gärna då jag själv har tendens att brusa upp när lågbegåvade människor ska in och försöka debattera.
Sv: Varning
Citat:
Ursprungligen postat av ofay
Citat:
Ursprungligen postat av Etanthegreat
Citat:
Ursprungligen postat av ofay
Du har fått en varning för brott mot 0.03. Trams och off-topic.
Ämne: Plötslig bultande smärta i bakre huvudet när jag styrketränar
Citat:
Ursprungligen postat av Etanthegreat
Det är en vanlig skada många män får när de försöker lära sig att suga av sig själva, det är helt enkelt så att du har sträckt Trapezius och Semispinalis capititis. Vad du behöver är massage på rygg, nacke och mer stretching.
Lycka till din ditt sökande.
Innan du kan posta fler inlägg på forumet behöver du först bekräfta att du har mottagit varningen. Klicka på följande länk för att bekräfta att du har mottagit meddelandet: Länk
Varför har jag fått en varning, det är adekvat information?
Hej
Nej det är det inte. Det är trams
/ ofay
… [ Visa mindre ]
Vilken del?
De korrekta musklerna, hur skadan ofta uppstår, eller vad man kan göra?
Vilket av det är trams?
Moderatorn Ofay måste få sin roll som moderator borttagen, även om hans förseelse i detta fall är litet visar det på en svag insikt av adekvat information och riskbeteenden. Moderatorn ifråga tycker att allt som rör sex är trams, vilket gör att vi kan med största sannolikhet anta autism, något som också är vanligt bland moderatorer i stort och då speciellt på textforum.
En autist klarar aldrig av att se vad som är trams eller inte trams, utan hamnar på positionen av regelryttare där de själva är domare, bödel.
Det finns inget trams i inlägget och det är endast Ofays egna oförmåga som gör att det uppfattas så.
Återställ mitt meddelande, och stäng av Ofay
Solklart trams och sådana inlägg föder mer trams som sen gör det omöjligt att föra en seriös diskussion kring det som TS vill diskutera. Tvärtom vad du påstår tycker jag moderatorn gör sitt jobb. Tror också att det är mer troligt att du själv har autism eller andra NPF diagnoser om du inte själv förstår att ditt inlägg var trams och off topic.
Ditt svar är ju bara en fortsättning på din dumhet.
Dvs att konsekvens A måste ha att göra om en viss sak, nämner man orsak B är det enligt er, trams.
Mao, man får inte nämna diet som orsak för ont i magen i en tråd för styrketräning, då är det trams och ot. Det är en bisarr regel som ni moderatorer använder som Autofelliato.
Det hade varit lättare att ta ställning i saken om TS hade lyckats formatera PM-dialogen på ett vettigt sätt.
Men kuksugeri verkar inte höra hemma i tråden.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!