• 2
  • 3
2025-05-03, 20:37
Medlem
Taokers avatar
Är det kanske svenska lagar som begränsat yttrandefriheten på Flashback? Det finns ju t.ex regler om att inte uppmana till brott. Sista året har man dock sett ett stort antal avstängda medlemmar med vänlig ton och rationella argument men med en relativt liknande melodi i inläggen. Alltid blivit fundersam på varför de blev avstängda. Man kan ju inte PMa dem o fråga heller.

Jag börjar undra om det är Schibstedt o Bonnier som nästlat sig in och driver den här sidan.

Personligen tycker jag aldrig att ett inlägg bör tas bort om det sådär någorlunda hör till ämnet. Folk har olika kognitiv förmåga och paralleller kan dras trots stora avstånd. Trams tycker jag är personliga påhopp. De varningarna accepterar jag mer än gärna då jag själv har tendens att brusa upp när lågbegåvade människor ska in och försöka debattera.
Citera
2025-05-03, 20:41
Medlem
alroberts avatar
Ditt svar på frågan blinkar autism lång väg, vad fan har du rökt
Citera
2025-05-03, 20:57
Medlem
SKetchers avatar
TS har med största sannolikhet rätt i sak. Ansträngningshuvudvärk uppstår när man håller andan och spänner sig under onani eller träning.
Citera
2025-05-03, 21:43
Medlem
Diablo1118s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etanthegreat

Moderatorn Ofay måste få sin roll som moderator borttagen, även om hans förseelse i detta fall är litet visar det på en svag insikt av adekvat information och riskbeteenden. Moderatorn ifråga tycker att allt som rör sex är trams, vilket gör att vi kan med största sannolikhet anta autism, något som också är vanligt bland moderatorer i stort och då speciellt på textforum.

En autist klarar aldrig av att se vad som är trams eller inte trams, utan hamnar på positionen av regelryttare där de själva är domare, bödel.

Det finns inget trams i inlägget och det är endast Ofays egna oförmåga som gör att det uppfattas så.

Återställ mitt meddelande, och stäng av Ofay

Solklart trams och sådana inlägg föder mer trams som sen gör det omöjligt att föra en seriös diskussion kring det som TS vill diskutera. Tvärtom vad du påstår tycker jag moderatorn gör sitt jobb. Tror också att det är mer troligt att du själv har autism eller andra NPF diagnoser om du inte själv förstår att ditt inlägg var trams och off topic.
Citera
2025-05-03, 21:48
Medlem
Ganonitos avatar
För en gångs skull håller jag med ofay. Solklart trams.
Citera
2025-05-04, 10:26
Moderator
Amirons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GretaKnullberg
Ditt svar är ju bara en fortsättning på din dumhet.
Dvs att konsekvens A måste ha att göra om en viss sak, nämner man orsak B är det enligt er, trams.

Mao, man får inte nämna diet som orsak för ont i magen i en tråd för styrketräning, då är det trams och ot. Det är en bisarr regel som ni moderatorer använder som Autofelliato.

Vad i mitt svar är det du inte förstår?
Citera
2025-05-04, 21:41
Moderator
Neksnors avatar
Det hade varit lättare att ta ställning i saken om TS hade lyckats formatera PM-dialogen på ett vettigt sätt.
Men kuksugeri verkar inte höra hemma i tråden.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in