• 1
  • 2
2025-05-03, 13:09
Avstängd

Moderatorn Ofay måste få sin roll som moderator borttagen, även om hans förseelse i detta fall är litet visar det på en svag insikt av adekvat information och riskbeteenden. Moderatorn ifråga tycker att allt som rör sex är trams, vilket gör att vi kan med största sannolikhet anta autism, något som också är vanligt bland moderatorer i stort och då speciellt på textforum.

En autist klarar aldrig av att se vad som är trams eller inte trams, utan hamnar på positionen av regelryttare där de själva är domare, bödel.

Det finns inget trams i inlägget och det är endast Ofays egna oförmåga som gör att det uppfattas så.

Återställ mitt meddelande, och stäng av Ofay
Citera
2025-05-03, 13:36
Medlem
Venators avatar
Någon frågar om styrketräning och du kopplar det till att försöka suga av sig själv? Hade någon skrivit trams och OT på den nivån i en tråd jag skapat hade jag definitivt rapporterat inlägget och hoppats på att det skulle ge en varning.

Men genom dina insikter om autofellatio har jag i alla fall lärt mig något nytt idag. Hoppas det var värt besväret att skaffa sig dem
Citera
2025-05-03, 13:36
Medlem
45-75Marlins avatar
"Det är en vanlig skada många män får när de försöker lära sig att suga av sig själva"

Är uppenbart trams! Fattar du inte det är det synd om dig....
Citera
2025-05-03, 14:01
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etanthegreat
Så du är ett barn?
Du måste vara en av flashbacks allra mest korkade medlemmar, tveklöst. Varje varning du får är felaktig, det kan jag hålla med om, det vore klart bättre för både dig och framför allt forumet om du åkte på en kfk istället för varningar.

Och nej, jag är inget barn om dina två fungerande hjärnceller drar den slutsatsen, korkskalle.
Citera
2025-05-03, 14:04
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Du måste vara en av flashbacks allra mest korkade medlemmar, tveklöst. Varje varning du får är felaktig, det kan jag hålla med om, det vore klart bättre för både dig och framför allt forumet om du åkte på en kfk istället för varningar.

Och nej, jag är inget barn om dina två fungerande hjärnceller drar den slutsatsen, korkskalle.

Ok, så inlägget handlade om kramp, smärta som ofta kommer av antingen sträcka sig eller hög blodtryck i huvudet, båda vanligt i en sådan position dvs "hyperflexion" vilket också sker ofta när människor lyfter tungt.

Eller såkallad Cervikogen huvudvärk.

Ni är så sjukt långt under mig, så det är inte sant.
Citera
2025-05-03, 14:05
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Ok, så inlägget handlade om kramp, smärta som ofta kommer av antingen sträcka sig eller hög blodtryck i huvudet, båda vanligt i en sådan position dvs "hyperflexion" vilket också sker ofta när människor lyfter tungt.

Eller såkallad Cervikogen huvudvärk.

Ni är så sjukt långt under mig, så det är inte sant.

Dunning–Kruger.
Citera
2025-05-03, 14:06
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Dunning–Kruger.

Tråden handlar om det var trams, vilket moderatorn inte har bevisat, du har inte bevisat och du drivs av dina personliga bias och barnslighet. Tack för klargörandet.
Citera
2025-05-03, 14:09
Avstängd
Severlohs avatar
Jag förstår faktiskt inte varför detta skulle vara trams?
Citera
2025-05-03, 14:36
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Severloh

Inte jag heller, fick ingen förklaring snarare än att det var "uppenbart". Dvs subjektiv smak avgör vad som får postas eller inte postas.

"Flashback: Yttrandefrihet på riktigt!"
Citera
2025-05-03, 14:39
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Severloh

För att koppla en fråga om smärta vid styrketräning helt utan att frågeställaren tagit upp något gällande en sexuell aktivitet som få män kan göra är trams i en tråd om träning.

Förstår man inte det har man grava intellektuella problem.
Citera
2025-05-03, 14:46
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av kjellkritisk
För att koppla en fråga om smärta vid styrketräning helt utan att frågeställaren tagit upp något gällande en sexuell aktivitet som få män kan göra är trams i en tråd om träning.

Förstår man inte det har man grava intellektuella problem.

Så om någon säger...

Jag får ont i magen av styrketräning, och när man frågar vad personen äter för mat/medicin eller dricker är helt ovidkommande, för det var ju STYRKETRÄNING.

Herregud, människor på Flashback blir dummare för var sekund.

Edit: Undra om den här personen kan förklara varför moderatorn flyttar från STYRKETRÄNING till Medicin och Hälsa. Fyfan vad äcklad jag blir av att prata med dessa mongon.
Citera
2025-05-03, 14:57
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Så om någon säger...

Jag får ont i magen av styrketräning, och när man frågar vad personen äter för mat/medicin eller dricker är helt ovidkommande, för det var ju STYRKETRÄNING.

Herregud, människor på Flashback blir dummare för var sekund.

Edit: Undra om den här personen kan förklara varför moderatorn flyttar från STYRKETRÄNING till Medicin och Hälsa. Fyfan vad äcklad jag blir av att prata med dessa mongon.

Nej att fråga något som skulle kunna leda fram en orsak är adekvat, men att koppla, utan att frågeställare ens pratat om autofellatio som är en väldigt ovanlig sexuell förmåga, är rent jävla trams.

Att det flyttas från styrketräning till hälsa kan ju vara att styrketräning ska handla om träningformen och frågeställningen mer handlar om medicinering och hälsa, hårfint men det är upp till moderatorerna!

Ja då kan vi konstatera att du blir äcklad att prata med dig själv då?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in