2006-09-25, 22:00
Medlem
Frenatics avatar
njaa.. tror inte de, är inte så jävla bra på lås men dom brukar tåla rätt bra, finns en massa trådar om låsdyrkning och mer våldsamma sätt att ta sig förbi dom.
så fota låset/ta reda på vad de är för lås och posta i den forumdelen

men själv har ja rätt svårt att tro att dedär låset går att få upp med en bultsax
sen är ju nästa dörr occkså reglad, den innanför huvudporten
Citera
2006-09-25, 23:23
Medlem
boritos avatar
om man öppnar gallerdörren på nått sätt. kommer man in sen elr är det mer låsta dörrar
Citera
2006-09-25, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borito
om man öppnar gallerdörren på nått sätt. kommer man in sen elr är det mer låsta dörrar

Det sitter en fet pansardörr innanför gallret. Lika dan som de andra på berget.
Citera
2006-09-26, 09:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Neffy
Var till svartöberget för ngn kväll sedan, hörde att det fanns gångar där. Hittade ett fåtal grottor och liknande, inga större saker. Dom har tydligen fyllt igen dom längre (nån km) långa tunnlarna med betong Ingen som vet något mer om detta? Malmhamnen sprängde dom ju å skickade till kina förra året

Fans ju asmycket kring svartöstadsberget förut men dom har ju rivt allting allt fina ue område å all gammal grafitti.
Citera
2006-09-26, 10:14
Medlem
Frenatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borito

dörren bakom gallret är öppen, eller har iaf varit de varje gång vi har varit där, så den skulle man nog kunna ta sig in genom, kommer inte ihåg hur låset var vid gallret men de var nog mindre än de vid huvudporten iaf
Citera
2006-09-26, 11:27
Medlem
boritos avatar
borde ju inte vara så svårt att såga ett hål i dörren
Citera
2006-09-26, 15:48
Medlem
Frenatics avatar
också ett sätt att ta sig in och de borde funka
Citera
2006-09-26, 20:46
Medlem
varför vill ni så gärna in igen ni alla har väl sätt allt som finns att se?
ända anledningen till att jag vill in är för att jag vill ha tag på kokplattan som var i matsalen för att koka mitt graffiti ink utan att förstöra spisen så morshan och farshan slår ihjäl mig. men den kokplattan fungerar säkert ändå inte.. alla säkringar går väl direkt man sätter in sladden och sätter på den.. lär ju vara koko spänningar i den.
Citera
2006-09-27, 15:26
Medlem
Frenatics avatar
tror inte de är nå fel på spänningen i plattan, dock vet de fan om den funkar. men jag vill ner eftersom jag känner mig hemma där, känns som att jag är utelåst ifrån mitt hem jusst nu

nah, men varför skulle man inte ner dit igen? visst jag är less på att gå dit nu för tillfället, men fortfarande är de lite kul att gå där nere. och så gillar jag att försöka ta mig in i ställen så om de nu är låst komemr jag att finna en ny glädje i att ta mig ner
Citera
2006-09-27, 17:02
Medlem
Sideshows avatar
Eeh, det är väl bara att köpa en kokplatta? (på kronan om du är snål/ung/fattig)
Citera
2006-09-28, 15:16
Medlem
boritos avatar
ormberget

var dit igår och försökte få upp några dörrar. men vi fick inte upp nån. men jag ska få låna en motordriven rondell av en kompis och försöka igen
Citera
2006-09-29, 01:19
Medlem
Hertsöberget?

Läste för inte så länge sedan i norrbottenskurren att det finns (en) kanon(er?) på hertsöberget, dessa är riktade mot öst och är troligtvis som skydd mot ryssen. Kanonerna hade tydligen tidigare suttit på ett fartyg. Kan det kanske finnas någon bunker i anslutning till dessa kanoner. Och vart är hertsöberget? :S
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in