Citat:
Ursprungligen postat av
45-75Marlin
Jävligt skumt? Kan det vara en false flag av HAMAS?
Inte en chans. Dom har inte kapacitet, är döda eller har fullt upp med annat.
100% Israel. Dom har inget att förlora och allt att vinna på att mota Olle vid grind så att inte fler sändningar kommer och skapar rabalder.
Skeppet är ju långt ifrån Israel så de behöver inte skicka hjälp eller ta ansvar.
Jag tror inte de kommer erkänna att det var dom som gjort detta utan bara låta det vara.