2025-05-01, 16:04
Medlem
Jag såg Jonna Sima på första maj i Stockholm och snackade lite med henne. Hon hängde med en yngre kille som jag tror hette Jens.Tydligen jobbar han som konsult inom investment banking. Jag lyckades inte fatta om de var i en relation eller ej, men om hon är det känns det som hyckleri. Jag förväntar mig att hon ska representera arbetarklassen, så om hon toyboy inom investment banking tycker jag att detta är ett svek mot hennes läsare. Vet någon mer om henne och eventuella killar?

Se länken för bild på henne och hennes toy boy https://imgur.com/a/loa5OWH
Citera
2025-05-01, 16:08
Citat:
Ursprungligen postat av polevaultvariation
Jag såg Jonna Sima på första maj i Stockholm och snackade lite med henne. Hon hängde med en yngre kille som jag tror hette Jens.Tydligen jobbar han som konsult inom investment banking. Jag lyckades inte fatta om de var i en relation eller ej, men om hon är det känns det som hyckleri. Jag förväntar mig att hon ska representera arbetarklassen, så om hon toyboy inom investment banking tycker jag att detta är ett svek mot hennes läsare. Vet någon mer om henne och eventuella killar?

Se länken för bild på henne och hennes toy boy https://imgur.com/a/loa5OWH

Bara att pilla in hennes namn i sökfältet på ratsit

Killen ser ut som någon som jobbar på kvällstidning
Citera
2025-05-01, 16:08
Medlem
Jonna Sima är gift med sportjournalisten Simon Bank.

Kommunist han med.
Citera
2025-05-01, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PigChampion
Bara att pilla in hennes namn i sökfältet på ratsit

Killen ser ut som någon som jobbar på kvällstidning
Mycket möjligt att han ljög om att han jobbade inom investment banking. Säkert någon jävla kommentarsmoderator på aftonhoran.
Citera
2025-05-01, 16:54
Medlem
Ännu en globalist som bara rör sig bland vita och/eller högutbildade, vilken överraskning.
Citera
2025-05-01, 20:20
Moderator
blomvattnares avatar
Observera trådens topic. I övrigt hänvisas till befintlig tråd.

(FB) Skvaller om Jonna Sima?

/Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in