Citat:
Jaha vilka tider är det då?
”Några bag-in-box i veckan”…...
Citat:
Ja, jag avskyr svenska kvinnor. Min fru likaså. Världens första feministiska statsapparat och det slutas aldrig gnällas och stiftas den ena vansinniga lagen efter den andra samtidigt som samhället brinner p.g.a. att pojkar och unga män hamnar utanför i det absurt gynocentriska sverige.
Antar att du gaggar om sexköpslagen och samtyckeslagen igen. Sexköpslagen har stort stöd bland svenskarna. Samtyckeslagen har inte orsakat att tusentals svenska män sitter oskyldigt dömda för våldtäkt. Det är fortfarande enormt svårt att få någon dömd för våldtäkt i Sverige. 9000+ anmälda våldtäkter per år, det sitter ca 300 dömda för våldtäkt.
Nu kommer du börja gagga om att alla våldtäktsanmälningar är falska eftersom du hatar kvinnor och anser att alla kvinnor är lögnaktiga horor.
Citat:
Jag ser fortfarande inga kvinnor som tar ton mot vansinnet som pågår och sålänge det inte sker anser jag alla svenska kvinnor medskyldiga.
Vilket vansinne?
Citat:
..det tragiska är att ni feminister skjuter er själva i foten men inte ens det inser ni. Den svenska kvinnan är i särklass den mest otacksamma, narcisisstiska och oanständiga folkgruppen genom tiderna.
Jaha så vi är otacksamma och narcissistiska för att vi betalar våra egna räkningar?
Du är ju muslim och jag skulle säga att det är nog den mest korkade och destruktiva ideologin någonsin. Snacka om att skjuta sig själv i foten….
Citat:
Jag har skapat och underhåller en lycklig familj med två mycket välartade och intelligenta barn. Jag överlämnar också en god förmögenhet till dem. I'm gonna be OK.
Troligen har din fru dragit det tyngsta lasset, speciellt om du varit alkoholiserad längre perioder.
Dessutom har miljontals människor världen tagit hand om sina barn. Mestadels kvinnor vill säga.
Ooooch eftersom det är kvinnor som blir gravida, bär och föder och tar huvudansvaret för barnen så är det fortsatt kvinnor som bestämmer om hon ska föda eller inte. Män tar inte ens i närheten lika stort ansvar så män har minimalt att säga om saken. Den dagen ’ni’ tar lika mycket ansvar som kvinnor kan ’ni’ också börja uttala er om abort.
Senast redigerad av Jenny9 2025-07-15 kl. 11:12.
Senast redigerad av Jenny9 2025-07-15 kl. 11:12.