• 5
  • 6
2025-08-03, 21:39
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
Jag gillade Best western eller Hotel Strand som det också kallas. Ger dom 4/5 på grund av bland annat frukosten som var grym och för att det som sagt var mycket familjärt.

Clarion ger jag bara 3/5 för att det var för mycket business över det hela även om standarden var ett steg upp jämfört med BW.

Härligt. En grym frukost gör mycket. Om du bott på något annat hotell i BW, skriv gärna. Det var intressant att läsa. Har aldrig varit i Visby dock.

Best Western Kalmarsund och i Kungsbacka (Hotell BW Halland) är de mest söderut jag bott på.
Citera
2025-08-03, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Får man fråga vilken nivå du finns på? Diamond och uppåt är ju uppgradering om möjligt.

Är på Diamond Plus sedan länge men ser sällan en uppgradering värd klassen, förutom BW Grand Hotell i Halmstad, deras svit är stor medans toaletten är liten..
Citera
2025-08-04, 07:55
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koladags99
Är på Diamond Plus sedan länge men ser sällan en uppgradering värd klassen, förutom BW Grand Hotell i Halmstad, deras svit är stor medans toaletten är liten..

Coolt. Bokar du ofta för att få uppgradering elr väljer du de bästa rummen direkt?
Citera
2025-08-04, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Coolt. Bokar du ofta för att få uppgradering elr väljer du de bästa rummen direkt?

Bokar alltid dom billigaste rummen, när den är gjord ringer jag hotellet och ber dom kolla efter en uppgradering för receptionisterna är kassa och kollar inte din medlemstatus alltid.

Så jag bokar billigast rum och får sedan ett bättre rum till billiga priset.
Citera
2025-08-04, 22:12
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koladags99
Bokar alltid dom billigaste rummen, när den är gjord ringer jag hotellet och ber dom kolla efter en uppgradering för receptionisterna är kassa och kollar inte din medlemstatus alltid.

Så jag bokar billigast rum och får sedan ett bättre rum till billiga priset.

Aha. Så du ringer innan alltså. Hur långt innan pratar du med dem? Kan de lösa uppgradering direkt?
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in