2025-05-01, 08:32
Medlem
Någon som sitter på mer info?
Stod på Na att 3 män var gripna efter att vittnen larmat om att de släpat in en kvinna i en bil.
Citera
2025-05-01, 09:20
Medlem
Cykelställs avatar
"Vid 21.43 på onsdagskvällen larmades polisen till Kumla efter att ett vittne sett två personer släpa in en kvinna i en bil.

– Vi lyckades lokalisera och stoppa fordonet, säger Jens auf der Heide, vakthavande befäl vid polisens regionledningscentral.

Polisen kunde gripa tre personer i bilen, en man i 25-årsåldern, en man i 60-årsåldern och en kvinna i 55-årsåldern. De misstänks nu för olaga frihetsberövande."
Citera
2025-05-01, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelställ
"Vid 21.43 på onsdagskvällen larmades polisen till Kumla efter att ett vittne sett två personer släpa in en kvinna i en bil.

– Vi lyckades lokalisera och stoppa fordonet, säger Jens auf der Heide, vakthavande befäl vid polisens regionledningscentral.

Polisen kunde gripa tre personer i bilen, en man i 25-årsåldern, en man i 60-årsåldern och en kvinna i 55-årsåldern. De misstänks nu för olaga frihetsberövande."

Hmm föräldrar som sliter in sin dotter i bilen då kanske? Men tack för info
Citera
2025-05-01, 10:17
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 87a
Hmm föräldrar som sliter in sin dotter i bilen då kanske? Men tack för info

Låter väl inte helt otroligt. Ville väl inte att dottern skulle fira valborg - med i många fall - sex och fylla.
Citera
2025-05-01, 10:21
Medlem
Majsmannen2s avatar
25 årig pappa som sliter in sin 55 åriga dotter i bilen låter ändå i mina öron ganska spektakulärt.

Och ett homosexuellt par.

Fast kanske inte är den 55 åriga kvinnan det handlar om.

Så då ber jag om ursäkt.
Senast redigerad av Majsmannen2 2025-05-01 kl. 10:23.
Citera
2025-05-01, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Låter väl inte helt otroligt. Ville väl inte att dottern skulle fira valborg - med i många fall - sex och fylla.

Nej, men precis... Det är lite så att jag hoppas att det är/var en familjegrej o inte nått random... Åh andra sidan hoppas jag att tjejen som blev indragen får leva sitt liv som hon vill o inte är allt för hårt hållen av familj... Och visar det sig vara det sistnämnda så hoppas jag hon får den hjälp hon behöver.
Citera
2025-05-01, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majsmannen2
25 årig pappa som sliter in sin 55 åriga dotter i bilen låter ändå i mina öron ganska spektakulärt.

Och ett homosexuellt par.

Fast kanske inte är den 55 åriga kvinnan det handlar om.

Så då ber jag om ursäkt.

Vad jag fatta för så är det en 60-årig man, en 55-årig kvinna och sen en 25-åring som blivit gripna. Därför jag tänkte familjerelaterat.
Citera
2025-05-01, 10:33
Medlem
Majsmannen2s avatar
Första posten står det 3 män och i andra posten med mer citat står det att tre fanns i bilen, däribland en 55 årig kvinna. Och att 25 åringen är man..

Men det står ju också att dom tre blev gripna, så då vet jag inte om BO var den fjärde i bilen som inte nämns vid ålder.

Lite oklart för mig.
Senast redigerad av Majsmannen2 2025-05-01 kl. 10:35.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in