• 3
  • 4
2025-05-05, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L.D.
Ett första steg vore i så fall att återinföra möjligheten att ignorera användare.

Flashback forum är större och livligare än någonsin tidigare, trots att användare inte kan ignoreras. Jag har därför svårt att se varför just gamla användare av Börssnack skulle vara i behov av den möjligheten för att njuta av Flashbackupplevelsen, när alla andra klarar sig utan den.
Citera
2025-05-06, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Flashback forum är större och livligare än någonsin tidigare, trots att användare inte kan ignoreras. Jag har därför svårt att se varför just gamla användare av Börssnack skulle vara i behov av den möjligheten för att njuta av Flashbackupplevelsen, när alla andra klarar sig utan den.

Att Flashback är stort och livligt gör det inte nödvändigtvis intressant och bra på alla plan.

På Börssnack finns iaf möjligheten att ignorera användare, vilket gjorde att vissa stannade där. Många slutade kommentera för andra anledningar. BS har ju förändrats mycket genom åren och är väl förutom guldkornen rätt tomt.

Nu spelar det mindre roll egentligen, ignorera-funktionen är borta för gott på Flashback och det är väl kanske bra för dom som livnär sig på kvantitet före kvalitet, vad vet jag.

Ska man se lite ärligt på tidigare användande av FB så handlar det egentligen bara om en enda tråd där en enda person fick inläggen postade till sig och därefter postade dom här.
Flera skribenter från BS har redan konto här och då menar jag inte bara ”Utmaningen”-deltagare men väldigt få är intresserade av faktiskt posta varken här eller på BS.

Ksv som flirtar så gott han kan kräver ju själv en kvalitetshöjning för att själv börja skriva lite mer på FB, känns väl sisådär?

Nä, någon kritisk massa som får fart på en död forumsdel kanske inte borde komma utifrån? Kanske ligger visst ansvar även hos dagens deltagare och t.o.m. aktie-intresserad ägare?
Senast redigerad av EnoughisEnough 2025-05-06 kl. 22:41.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in