• 2
  • 3
2025-04-30, 06:50
Medlem
Ursäkta, men är du på riktigt så dum att du recenserar en knarkhandlare på darknet så kan jag omöjligt tycka synd om att ditt namn publicerats.

På darknet finns inga rättigheter eller gdpr. Vad sägs om att styra upp ditt liv och lägga ner knarkandet?! 💩
Citera
2025-04-30, 07:00
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ethernal
namn och folkbokföringsadress strider inte mot gdpr.
samtidigt är du orolig för att få husis från polisen, men du frågar oss om du borde göra en polisanmälan om att din folkbokföringsadress blivit publicerad på känd köpplats för narkotika? du tror inte du kommer få husis då?

mod får gärna förvisa den här tråden till papperskorgen
Hahaha ja den här tråden är ju fantastisk. Garvade rakt ut när jag läste TS, satan vilken ångest. Är ju sista stället man vill skylta med sina personuppgifter på. Jag förstår inte ens hur det gått till.

Lider med TS och har inga tips heller tyvärr förutom att undvika Polisen. Det skulle bara leda till husrannsakan hos TS direkt.
Citera
2025-04-30, 07:57
Medlem
FarbrorFredriks avatar
Lalla in hos snuten och anmäl att en illegal internet drogaffär för att dom inte tar ner DIN felpost av information. Blir säkert jättebra, och så säger dom att droger inte är farliga och påverkar din hjärna.
Citera
2025-04-30, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Placeholdernick
Spontant tänker jag: Släng ut massvis med omdömen i exakt samma format med andra adresser. Folk kommer inte ta det seriöst och tro att någon trollar - ditt namn mörkas i mängden. Det kommer också få det att gå snabbare för någon admin att notera och rensa alla såna kommentarer - din originalkommentar försvinner.

Ja skulle fungera bra om det gick.

Men du kan bara skriva ett omdöme per produkt du beställer.

Så TS måste isf spam-köpa från samma vendor för att kunna spam-reviewa.
Citera
2025-04-30, 08:11
Medlem
Snusfris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LexSinner
Jag gjorde en beställning på en drogmarknadsplats som är väldigt populär i Sverige, och till min förvåning efter jag klickar på knappen så ser jag att jag precis har postat mina personuppgifter som ett omdöme till en produkt jag köpt förut. Så klickar man in på knarket eller säljarens profil så står det:

Jag märkte det direkt att jag gjort fel, jag postade mina adressuppgifter som ett omdöme till en produkt, och jag postade mitt omdöme till en produkt som en beställning till en säljare. Trots att både jag och säljaren har rapporterat annonsen och kontaktat supporten så försvinner inte omdömet och mitt namn står där för alla att se. Eller namnet på personen som ställt upp att ta emot knarket åt mig. Så skulle det ju kunna vara och sanningen är att det är faktiskt så, men jag vill ändå ha bort det här omedelbart. Det har stått kvar i över 10 dygn. Vad kan man göra åt detta? Inte en chans att det håller juridiskt att tillhandahålla en hemsida där mitt namn står öppet bredvid massor av droger, när jag inte har något med droger att göra.

Det är bara att berätta för polisen att du var på drogsidor på darknet och köpt knark. Kommer gå bra. Har du tur får du en enrummare på någon anstalt med.
Citera
2025-04-30, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LexSinner
GDPR? Mitt namn står redan helt öppet, det är ett under att jag inte fått påhälsning av polisen än. Jag går gärna dit och anmäler men jag frågar er först om det är någon idé.

Självklart inte ! Tror du polisen har något sätt öht att kontakta admin som
Inte du har,

Skulle dom veta vem eller vilka det är så skulle dom åtalat dom,

Herregud, vad tänker du med!
Citera
2025-04-30, 09:33
Medlem
Ska du ringa snuten och säga att du hittade ditt namn i recensionerna på en produkt på en dw sida?
Citera
2025-04-30, 10:02
Avstängd
Det låter ju hilarious 🤣 önskar bara det inte var en trollning 🤔 för du vill väl inte outa dig här antar jag? För du förstår väl att många här kommer genast logga in på arch och flug och börja leta upp det fantastiska betyget 😂 men oroa dig inte för nå poliser för dom kommer ju inte äns när dom plockar post 🤷‍♂️ men tack för ideen 😊 jag har några på min hatlista så jag kanske ska öppna några konton och beställa nå rullpapper eller annat lagligt och ressensera dessa personers namn 😁
Citera
2025-04-30, 10:13
Avstängd
Redoxreaktions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hemligearne85
Ursäkta, men är du på riktigt så dum att du recenserar en knarkhandlare på darknet så kan jag omöjligt tycka synd om att ditt namn publicerats.

På darknet finns inga rättigheter eller gdpr. Vad sägs om att styra upp ditt liv och lägga ner knarkandet?! 💩

Att skriva en recension är vanligt. Däremot givetvis inte att skriva under med sitt riktiga namn. Det är ett sätt för kunderna att veta vilka säljare som är bra.
Citera
2025-05-17, 00:13
Medlem
Tror du på riktigt att det är ett bevis för Polisen?

Isåfall kan alla börja skriva namn på folk de ogillar.

Snälla mannen, tänk lite. Inget kommer hända.

Gör inget åt det, det försvinner förr eller senare när fler folk lägger betygen.
Citera
2025-05-17, 19:53
Medlem
Mr.RedHats avatar
Om du polisanmäler detta så kommer du att bli åtalad för försök till ringa narkotikabrott. Och du kommer bli en av få som faktiskt döms för det också.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in