Citat:

Ursprungligen postat av 
163-127-123-aka-1

Skrivit tidigare att 
@nas 21år, efter inlägget 
Shagovlad refererar till ovan, dementerats som BO av flera trådskrivare. Ska heller inte förväxlas med MGM 
@nnas 16år. 
@nas 21år har sannolikt NOLL med detta att göra. 
Håller med 
Shagovlad om att det är högst oansvarigt och olämpligt att raljera med den här typen av spekulationer helt omaskat om man inte VET. Det handlar om barn, ungdomar, unga vuxna som hängs ut helt utan att ha varit inblandade. Och naturligtvis om deras vänner samt familjer och som i detta fall familjernas kompisar etc...
Shagovlad, hoppas du får tag på de du försöker få kontakt med och att din väns son inte hör till de mördade.

Tack för de vänliga orden!
Jag fick tag på min vän för ca 30 min sedan. Det var inte hans son! Gud vare tack!
Men!
Min vän känner familjen till en av de mördade pojkarna och var just på väg till minnesstunden i Gottsunda då jag fick tag på honom. 😭
Jag är ledsen för föräldrarnas och de anhörigas skull. Men särskilt föräldrarna. Att överleva ett av sin barn är ett alldeles särskilt helvete av smärta som få kan föreställa sig, om de inte själva upplevt den sorgen.
Jag hade gått jag med, men det var nog mest bara för de som känner familjen, så jag ville respektera det. Det kan eventuellt också bara vara för landsmän. Jag är ju svensk, så jag skulle kanske inte vara välkommen. Vet inte.
Men vill säga att det är så vidrigt då barn mördas. Det är inte en åsikt som rasisterna och nazisterna i tråden håller med om, men ni förlorade 2:a världskriget och ni kommer förlora alla raskrig. Så ni får gärna vara mer ödmjuka förlorare. Jag avskyr att rasister får härja runt på Flashback som de gör, som om Flashback vore en hemsida för KKK eller Nazistpartiet. Att göra mord till en rasfråga är så vidrigt. Hoppas moderatorerna stoppar er bättre.