Citat:
Ursprungligen postat av
Abebakulf
Varför tror du att jag skriver här om jag inte är ute efter att få samma information som du också vill åt? Varför ber jag folket i Uppsala att åtminstone dementera uppgifterna om dessa nu är falska? Problemet är dock att folket i Uppsala inte vill öppna sina munnar. De sitter på hur mycket information som helst, men av oklara anledningar vill de inte nämna något.
Problemet är nog att du lägger fram en tanke/teori/skvaller du hört o nästan direkt vill få det att se ut som att det är sant.
Du skriver att du vill att Uppsala folk ska bekräfta/dementera men även om de ej gör det så spinner du vidare ändå så att det lätt kan bli en trådsanning.
tex:
" Vi bör lägga fokus på Yos..y El H.j@ och dennes relation till Knogis. Tror att vi kan närma oss ett svar till dådet då."
(FB) Uppsala: Tre ihjälskjutna, Hjalmar Brantingsgatan (2025-04-29)
och detta:
"Varför nämns inte Yo**ry i denna tråd? Är det någon bakom dådet så är det han. Kan folk i Uppsala instämma?"
(FB) Uppsala: Tre ihjälskjutna, Hjalmar Brantingsgatan (2025-04-29)
Du skriver tex , "Är det någon bakom dådet så är det han"
och så vill du att folk instämmer.
Här kommer du med ett påstående, inte en fråga om det tex är möjligt att kanske XX ligger bakom det.
Det är som att jag skulle skriva : "MGM är en tjej. Kan folk i Uppsala instämma?"