2025-05-06, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klutz99
jag är ett nasse svin.

hörru din inavlade åsna, det är redan fastställt att personen som är misstänkt GM (utförare) i fallet har svenska föräldrar. så dina 4 lågstadiepoäng i 'genetiskt kunnande' kan du stoppa upp i arslet ditt.
Citera
2025-05-06, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuumadree
Ljus, skallig arab.
https://www.facebook.com/yossry9*
*=5 , rätt snubbe?
Citera
2025-05-06, 00:54
Medlem
Zeta9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Argamaggan1
*=5 , rätt snubbe?

Inte tillgängligt.
Citera
2025-05-06, 00:56
Medlem
Citat:
*=5 , rätt snubbe?
Yes
Citera
2025-05-06, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abebakulf
Ok, tack för nyttig information.

En annan grej. Är man i konflikt i sin stad så är de vanligt flytta till en helt annan stad och köra på distans behöver inte vara konstigt att flytta till någon släkting eller allierad i Gbg när man vet man ligger i konflikt och kanske till och med har planer på klippa folk inom snar framtid. Samma med folk som drar utomlands när det är hett och sedan när dom får en go så tar dom första bästa flyg hem sen tillbaka utomlands lika snabbt igen.
Citera
2025-05-06, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wetske
Han ser 110% svensk ut. Så inavlade är ju inte etniska svenskar, att alla ser ut som på Kalles kaviar-tuben fast med tre öron.
Men NEJ din mupp. Han ser ut som att ena föräldern har arabiska drag, med tanke på åldern så kan mycket väl vara tredje eller fjäde generations resultat av rasförräderi vilket förklarar den ljusa hyn.
Senast redigerad av Tarkov 2025-05-06 kl. 01:29.
Citera
2025-05-06, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dip
hörru din inavlade åsna, det är redan fastställt att personen som är misstänkt GM (utförare) i fallet har svenska föräldrar. så dina 4 lågstadiepoäng i 'genetiskt kunnande' kan du stoppa upp i arslet ditt.
Men hallå är du född igår eller bara jävligt trögfattad?
Det som idag defineras som "svensk" är inte etniska svenskar längre. Det kan vara en neger svart som NATTEN men han klassas ändå som svensk.

I övrigt så ser den där grabben definitivt ut att ha en släng arab i generna helt klart. Må så vara att mamman möjligtvis kan vara en entisk svensk hora som föredrar dominanta araber över fjolliga svenska "män", det är inget ovanligt.
Senast redigerad av Tarkov 2025-05-06 kl. 01:37.
Citera
2025-05-06, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klutz99
Så fort offren blivit identifierade gick polisen ut med att de var tidigare kända. Samtliga tillhör familjer/klaner med grova brottslingar. I Uppsala moske har en del av dessa klaner blivit brändmärkta som 'haram'.

Ok, så kanske inte föräldrarna i sig eller resten av närmaste kärnfamilj är ” kända av polisen” men att de ( och BO) ingår i klaner där många är kriminella? I så fall är de knappast släkter som producerar ” Sveriges blommor”, om man nu inte ser kriminalitet som ett framtidsmål.
Ja detta dåd, förutom att vara förskräckligt i sig, öppnar ögonen alltmer hur bedrövligt läget är.
Citera
2025-05-06, 01:41
Medlem
Remixizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kronvraket
Ok, så kanske inte föräldrarna i sig eller resten av närmaste kärnfamilj är ” kända av polisen” men att de ( och BO) ingår i klaner där många är kriminella? I så fall är de knappast släkter som producerar ” Sveriges blommor”, om man nu inte ser kriminalitet som ett framtidsmål.
Ja detta dåd, förutom att vara förskräckligt i sig, öppnar ögonen alltmer hur bedrövligt läget är.
Kolla hans posthistorik han gör inget annat än att snacka skit och ljuga.
Citera
2025-05-06, 01:41
Medlem
Citat:
*=5 , rätt snubbe?
Stämmer!
Citera
2025-05-06, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remixiz
Kolla hans posthistorik han gör inget annat än att snacka skit och ljuga.

Oj, sådant har jag inte tid med.
Nå, jag får fortsätta att hålla mig skeptisk och vänta på att vidare utredning skänker större klarhet i frågan om de två yngre redan var insyltade i kriminalitet eller ej. Men med de erfarenheter jag har av menabarn ställer jag mig ändå tveksam till att de var Sveriges intelligensreserv. Men självklart förtjänar de ej att dö om de var så oskyldiga som deras familjer påstår.
Citera
2025-05-06, 03:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskfarsan
A E N B
Dömd föf ringa narkotikabrott 2 gånger vad jag kan se.
B6134-23 Uppsala TR
B9688-24 Uppsala TR

Varit familjehemsplacerad då mamma @nnika uppgavs brista i omsorgen 2019. Det har varit fråga om flyttningsförbud som varit uppe i både förvaltningsrätten och kammarrätten.

FR2261-19 Förvaltningsrätten Uppsala
KR4756-19 Kammarrätten Stockholm
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in