2025-05-02, 20:01
Medlem
Mindbusinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Skulle nog säga halva Sverige...

e, i, e

Folk härinne är överlag dåliga på att låta * stå för en och samma bokstav. Det är mer regel att man låter * stå för olika bokstäver.

Märkligt namn, syrian-svensk?
Citera
2025-05-02, 20:01
Medlem
Smygknullarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrGiggles
https://www.expressen.se/

En ljushyad..mördaren,?” Jugge,svensk,finländare?
2 afrikaner o en till.
Bilder..

Ljusa killen måste vara Fr*dric? I övrigt verkar det som vanligt helt oväntat handla om negrer.
Citera
2025-05-02, 20:05
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbusiness
Märkligt namn, syrian-svensk?
Ja
Citera
2025-05-02, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shottazbyn
25-åringen är Fots0m Beyen€

Vad är det för stjärna? Någon större räv?
Citera
2025-05-02, 20:06
Medlem
starones avatar
https://static.bonniernews.se/images...6x9/640@60.jpg

ser ut va tagen i värtahamnen om det säger nått

https://www.google.com/maps/@59.3485...oASAFQAw%3D%3D
Citera
2025-05-02, 20:09
Medlem
Angeliqas avatar
Citat:

Nämns här:

(FB) Sex från Turebergsnätverket (Malmvägen) åtalde för grova vapenbrott, 2022-10-20
Citera
2025-05-02, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlmaTor3
Det är en kommunal skola, vilket innebär att de även har Introduktionsprogram. Även Sverkerskolan är en skola som traditionellt haft samma profil, dvs lite mer åt högstatushållet, men det har tillkommit en del hyresrätter i upptagningsområdet och då brukar det bli mer invandrartätt med bosoc och liknande.
Aha, ja det kan ju förklara att han var elev där, tack!
Citera
2025-05-02, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SecretGarden352
Kan vara något sådant händelseförlopp. Om det stämmer att det är 16-åringen som ringt sin numera döda kompis och frågat var han var någonstans. Det kan också vara just det som är misstänkt. Jag tänker på hur visste mördaren vart han skulle gå någonstans? Det är en fråga som bör redas ut innan men helt släpper 16-åringen som oskyldig. Jag säger inte det är så, men det finns en möjlighet att 16-åringens roll i dramat var att ta reda på var kompisen var någonstans och sedan ge den informationen till mördaren.

Att nån visste vart dom var? Pappan säger ju att hans son hade gjort det till en rutin att gå och klippa sig varje tisdag.

jag må va gammal, men att klippa sig 1 gång i veckan låter både dyrt och helt onödigt.

Min teori är ju att barberaren är en handelsplats för narkotika/Pengatvätt, människor går dit och antingen hämtar narkotika/lämnar pengar, för att det ska se legitimt ut så får man såklart en klippning när man är där ifall det skulle dyka in eller sitta nån "spanare" där samtidigt. så deras tid att hämta/lämna var tisdagar, o det visste nog säkerligen fler i grupperingen.
Citera
2025-05-02, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harald.Jonsson
Att nån visste vart dom var? Pappan säger ju att hans son hade gjort det till en rutin att gå och klippa sig varje tisdag.

jag må va gammal, men att klippa sig 1 gång i veckan låter både dyrt och helt onödigt.

Min teori är ju att barberaren är en handelsplats för narkotika/Pengatvätt, människor går dit och antingen hämtar narkotika/lämnar pengar, för att det ska se legitimt ut så får man såklart en klippning när man är där ifall det skulle dyka in eller sitta nån "spanare" där samtidigt. så deras tid att hämta/lämna var tisdagar, o det visste nog säkerligen fler i grupperingen.
Detta låter väldigt rimligt!!
Citera
2025-05-02, 20:25
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Var med i en film från 2014 "*nder Gotts*nda"?
Citera
2025-05-02, 20:31
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Var med i en film från 2014 "*nder Gotts*nda"?

Menar du under Gottsunda?
Citera
2025-05-02, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harald.Jonsson

sagolika drömmar.. fadar man sig går man varje vecka
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in