Citat:
Ursprungligen postat av
Zabriskie.Point
Hej, första gången jag skriver här, men behöver lite utomstående input.
Jag träffade en tjej som jag klickade direkt med. Hon upplevde samma sak. Första gången vi sågs umgicks vi över en helg, fredag till måndag, ensamma i en lägenhet. Redan första kvällen var det mycket mys, men när det liksom kom till den punkten att nästa naturliga steg var att gå över till sex så tog det stopp. Jag frågade om detta redan första kvällen, om de va nåt som kändes fel, och de var kanske dumt av mig att ta upp det så tidigt (??). Hur som helst så svarade hon med att hon kan ha ett stängt kroppsspråk när det kommer till sex och jag försökte få fram att det är lugnt för mig. På söndagen hade vi sex första gången, och måndag morgon hade vi sex en andra gång.
Andra gången vi sågs, och den senaste, så umgicks vi också ensamma i en lägenhet fredag till måndag. Första kvällen var det som vanligt mycket mys och precis när det skulle övergå till sex så ringde hennes telefon, hon kände att hon var tvungen att ta samtalet av div. anledningar, och efter det så dog allt ut. (Det var ett samtal från en vän hon har som har div. problem). Hur som helst så fortsatte helgen med massa mys, men det blev aldrig något sex.
Eftersom jag kände väldigt tidigt att jag var mycket attraherad av henne, och gillade att umgås med henne så tycker jag det blev väldigt tråkigt att det liksom bara gick till en viss punkt, och sen inte längre. Jag förklarade det för henne, och att jag tycker det blir jobbigt om vi ska fortsätta relationen på de här sättet. Hon förstod först, men senare på kvällen hörde hon av sig och uttryckte sig som att jag verkligen pushade henne till sex, och att om jag bara söker någon att ha sex med så vad spelar det då för roll vilken person det är etc, etc...
Nu sitter jag lite frågande om det är jag som klantat till det, eller vad det var som hände? Hon var så otroligt kärleksfull i ord och handling ända fram till det kom till att ligga, och då upplevde jag det som att det bara tog stopp.
Har försökt förklara så gott jag kan och skulle verkligen uppskatta lite utomstående ögon på den här situationen.
Du är för kåt helt enkelt. Känner du till t-shirten "I fuck on the first date"?
Den finns av en anledning och den är då inte bra.
Att vara ute efter sex redan på första och andra dejten känns lite väl desperat och jag tror ingen som beter sig så uppfattas som ett säkert kort, oavsett man eller kvinna.