• 2
  • 3
2025-04-29, 18:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MissAjDiHiDi
Skadeglad... Frågan är väl mer.. Varför verkar du vara så empatilös som inte förstår min smärta å lidande som nån nyligen orsakade mig. Istället skulle du kommentera å tyckte att jag "ältar" när det enbart gått 3-4 dagar sen jag blev varse att personen i fråga verkar vara en user å skitsnackare av rang. Varför lät du mig inte bara vara. Om mina poster störde dig så mycket så är det väl bara att ignorera å scrolla vidare istället för att du skulle framstå som en empatilös individ.

Och ja, män blir oxå svikna. Jag har varken sårat eller svikit nån man här. Så att du tar upp å vill försvara att män oxå blir svikna i ett svar till mig låter ganska befängt. Tycker du inte det själv.

Kommer aldrig heller hända igen för mig. Kommer aldrig utsätta mig själv för att bli utsatt för denna skiten som jag hade klarat mig ifrån om bara personen ifråga hade varit ärlig när han hade chansen att avbryta men istället bäddade in mig i fortsatta (vad som verkar varit) lögner.

Over & out.
Jag tyckte jag hade läst äldre inlägg av dig om samma problem. Men jag kanske tog fel.

Är inte empatilös, men det var baserat på det
Citera
2025-04-29, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zabriskie.Point
Hej, första gången jag skriver här, men behöver lite utomstående input.

Jag träffade en tjej som jag klickade direkt med. Hon upplevde samma sak. Första gången vi sågs umgicks vi över en helg, fredag till måndag, ensamma i en lägenhet. Redan första kvällen var det mycket mys, men när det liksom kom till den punkten att nästa naturliga steg var att gå över till sex så tog det stopp. Jag frågade om detta redan första kvällen, om de va nåt som kändes fel, och de var kanske dumt av mig att ta upp det så tidigt (??). Hur som helst så svarade hon med att hon kan ha ett stängt kroppsspråk när det kommer till sex och jag försökte få fram att det är lugnt för mig. På söndagen hade vi sex första gången, och måndag morgon hade vi sex en andra gång.

Andra gången vi sågs, och den senaste, så umgicks vi också ensamma i en lägenhet fredag till måndag. Första kvällen var det som vanligt mycket mys och precis när det skulle övergå till sex så ringde hennes telefon, hon kände att hon var tvungen att ta samtalet av div. anledningar, och efter det så dog allt ut. (Det var ett samtal från en vän hon har som har div. problem). Hur som helst så fortsatte helgen med massa mys, men det blev aldrig något sex.

Eftersom jag kände väldigt tidigt att jag var mycket attraherad av henne, och gillade att umgås med henne så tycker jag det blev väldigt tråkigt att det liksom bara gick till en viss punkt, och sen inte längre. Jag förklarade det för henne, och att jag tycker det blir jobbigt om vi ska fortsätta relationen på de här sättet. Hon förstod först, men senare på kvällen hörde hon av sig och uttryckte sig som att jag verkligen pushade henne till sex, och att om jag bara söker någon att ha sex med så vad spelar det då för roll vilken person det är etc, etc...

Nu sitter jag lite frågande om det är jag som klantat till det, eller vad det var som hände? Hon var så otroligt kärleksfull i ord och handling ända fram till det kom till att ligga, och då upplevde jag det som att det bara tog stopp.

Har försökt förklara så gott jag kan och skulle verkligen uppskatta lite utomstående ögon på den här situationen.
Jag du kunde inte hålla i ballen likt alla andra beta män.

Jag rörde inte min flickvän på 3 månader, alltså inte doppa. Man kan runka eller annat, man visar sin partner att sexet inte är det primära Utan fucking personen.

Gör om gör rätt
Citera
2025-04-29, 19:12
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoodMorningVietnam
Jag tyckte jag hade läst äldre inlägg av dig om samma problem. Men jag kanske tog fel.

Är inte empatilös, men det var baserat på det
Då måste det ha varit väldigt gamla inlägg. Var bara nån månad sen jag började använda detta kontot igen. Å då var det inga "problem" med denna killen som jag tagit upp nu. Har jag skrivit nåt så har jag nog menat det generellt vad som verkar vara med många män. Var väldigt avhållsam med dejter innan jag bestämde att ge denna killen en chans. Att jag skriver vad jag går igenom nu är bara några dagar "gammalt". Å jag var faktiskt lycklig ett tag med denna killen. Jag håller på att bearbeta detta nu å det hjälper inte med att försöka trycka ner mig med att jag "ältar". Det är snart borta från mitt system. Det blev en omställning när jag träffade han å nu är det en stor omställning igen. Jag är bara en människa å kan inte fixa det på ett kick. Så håll ut är ni gulliga..
Citera
2025-04-29, 19:29
Medlem
styckets avatar
"Jag uppskattar att umgås med dig, om det är ömsesidigt kan vi umgås"

Enkelt
Citera
2025-04-29, 19:38
Medlem
RollonHomies avatar
Citat:

Jag träffade en tjej som jag klickade direkt med. Hon upplevde samma sak. Första gången vi sågs umgicks vi över en helg, fredag till måndag, ensamma i en lägenhet. Redan första kvällen var det mycket mys, men när det liksom kom till den punkten att nästa naturliga steg var att gå över till sex så tog det stopp. Jag frågade om detta redan första kvällen, om de va nåt som kändes fel, och de var kanske dumt av mig att ta upp det så tidigt (??). Hur som helst så svarade hon med att hon kan ha ett stängt kroppsspråk när det kommer till sex och jag försökte få fram att det är lugnt för mig. På söndagen hade vi sex första gången, och måndag morgon hade vi sex en andra gång.

Andra gången vi sågs, och den senaste, så umgicks vi också ensamma i en lägenhet fredag till måndag. Första kvällen var det som vanligt mycket mys och precis när det skulle övergå till sex så ringde hennes telefon, hon kände att hon var tvungen att ta samtalet av div. anledningar, och efter det så dog allt ut. (Det var ett samtal från en vän hon har som har div. problem). Hur som helst så fortsatte helgen med massa mys, men det blev aldrig något sex.

Eftersom jag kände väldigt tidigt att jag var mycket attraherad av henne, och gillade att umgås med henne så tycker jag det blev väldigt tråkigt att det liksom bara gick till en viss punkt, och sen inte längre. Jag förklarade det för henne, och att jag tycker det blir jobbigt om vi ska fortsätta relationen på de här sättet. Hon förstod först, men senare på kvällen hörde hon av sig och uttryckte sig som att jag verkligen pushade henne till sex, och att om jag bara söker någon att ha sex med så vad spelar det då för roll vilken person det är etc, etc...

Nu sitter jag lite frågande om det är jag som klantat till det, eller vad det var som hände? Hon var så otroligt kärleksfull i ord och handling ända fram till det kom till att ligga, och då upplevde jag det som att det bara tog stopp.

Har försökt förklara så gott jag kan och skulle verkligen uppskatta lite utomstående ögon på den här situationen.

Du är för kåt helt enkelt. Känner du till t-shirten "I fuck on the first date"?
Den finns av en anledning och den är då inte bra.

Att vara ute efter sex redan på första och andra dejten känns lite väl desperat och jag tror ingen som beter sig så uppfattas som ett säkert kort, oavsett man eller kvinna.
Citera
2025-04-29, 20:20
Medlem
Du säger att ni sitter och myser😂 där är ju problemet, du har blivit hennes bögpolare som man kan mysa ihop med. Du måste klappa till henne på röven och få henne att sukta efter din säd, inte sitta och mysa och kolla på romantiska komedier.
Citera
2025-04-29, 21:21
Medlem
Ni verkar ha olika syn på sex i grunden. Ser inget fel med att ha sex tidigt (eller vänta för den delen) men det låter helt klart som att sex var din prioriteten och inte henne.

Det låter nästan lite mekaniskt hur du beskriver esksleringen, sex är nästa "naturliga steg" efter mys. Visst ofta blir det så med en partner, men detta var första kvällen och du gjorde det till en grej att du inte fick doppa och konfronterar henne som om något måste vara fel. Ni sågs två gånger och du hade i princip redan tjatat om sex två gånger?

Misstänker att andra helgen var ett test från henne för att se om hon ar speciell för dig eller bara någon att tömma i. Så när du beklagar dig om att det inte blev knull tänkte hon att allt det andra, samtalen, myset osv tydligen inte betydde så mycket för dig.

Att börja klaga första kvällen var en röd flagga från henne. Men hon gillade dig säkert tillräckligt för att ignorera ett misstag. Men sedan började du gnälla igen...
Citera
2025-04-29, 21:42
Medlem
Schicklgrubblares avatar
Du låter som en äcklig våldtäksman.
Citera
2025-04-29, 22:01
Medlem
låter som du duckade en kula trotts allt. Hon verkar inte speciellt intresserad av sex vilket skulle bli ett stort problem ganska snabbt i en relation.

Att hon säger att du pushade henne till sex är stor varningsflagga, hon skulle ha använt sex som ett vapen för eller emot dig om ni inledde ett förhållande, vilket hon redan nu kan, dvs göra en anmälan för oaktsam våldtäkt eftersom du "pushade" henne, hon kände sig tvingad etc.

Å andra sidan kanske hon har traumatiska upplevelser gällande sex som gjort henne mindre intresserad, osäker, behöva mer tid och tillit för det. Tyvärr är även detta en varningsflagga eftersom hon inte har bearbetat det vilket åter igen skulle snabbt bli ett stort problem i en relation.

Eller så är du enbart ute efter sex och spelar teater för att få det vilket hon märkte efter samlag.. vilket låter mest troligt.
Citera
2025-04-30, 00:51
Medlem
Citat:

Kanske hade hon problem med ekonomin? Skulder kronofogden? Något fick henne att backa,
Citera
2025-04-30, 00:54
Medlem
buzzkillers avatar
Ni knullar på trejde dagen, bra jobbat. Är knulla det enda du tänker på eller? Snacka om att inte kunna hålla kuken i styr. Prova att bygga upp en relation på ett halvår eller mer innan du drar fram kuken, så ska du se att det håller längre. Nu är det ju givet att hon känner sig utnyttjad och allt du tänker på är att knulla.
Citera
2025-04-30, 08:13
Medlem
Om ni legat ett par gånger redan och hon sen inte vill är hon inte tillräckligt tänd på dig.

Kan ju ändras men jag hade tagit det lugnt ett tag och inte initierat sex alls på ett tag. Kanske vill hon känna sig tryggare och att det inte bara handlar om sex.

Kanske tar hon initiativ då.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in