• 1
  • 2
2000-09-02, 23:47
Medlem
Hur r dom egentligen, dom dr tv brudarna frn Rinkeby. Fazze och vad den andra nu hette?
Citera
2000-09-03, 03:10
äldre konto (old)
Ej medlem
Rinkebybrudarna?

Den eviga frgan...
Citera
2000-09-03, 10:17
Medlem
Rinkebybrudarna?

Hrt att dom r fejk.
Att deras pojkvnner ingri nn sorts liga drute och tvingar torskarna p pengar (sen kan ju inte torskarna klaga eftersom de var dr i syfte att beg en brottslig handling)
Det r det som r affrsidn.
De lockar ut folk till Rinkeby bla vi adetta forum dr dom ltsas vara njda kunder.
Sedan nr man kommer ut dit finns bara en av tjejerna, och s str det kanske tre killar inne i lgenheten.
Kan bli dyrt!
Hrt folk som kt dit p 9 - 10 000 kronor.
Citera
2000-09-03, 12:22
äldre konto (old)
Ej medlem
Rinkebybrudarna?

Nej du, Eric (Ollon) , Rinkeby-flickorna r inte fejk. Du kan dra dina lgner nn annanstans fr nn som r tillrckligt dum att tro p dom. Ingen hrinne tror p dina lgner i alla fall. Lynette & Fazze existerar.

Som sagt. Eric = Ollon. Detta forums strsta lgnare. Endast dom dummaste tror p Ollons lgner.
Citera
2000-09-03, 12:24
äldre konto (old)
Ej medlem
Rinkebybrudarna?

Eric = Ollon

Eric = Ollon

Eric = Ollon

Eric = Ollon

Eric = Ollon

Eric = Ollon

Kom ihg det i fortsttningen.
Citera
2000-09-03, 12:41
äldre konto (old)
Ej medlem
Rinkebybrudarna?

Vare sig dom r fejk eller ej:

2st svartskallar i Rinkeby som tar 5000:- fr 3 minuter nje-
Det r vad ni betalar fr...
Citera
2000-09-03, 12:46
Medlem
Rinkebybrudarna?

1 timmes nje... 1 timme... Det r skillnad...
Citera
2000-09-04, 14:59
Medlem
Rinkebybrudarna?

Att knulla tv svettiga arabgrisar r inte direkt vad jag kallar nje.
Citera
2000-09-04, 20:41
äldre konto (old)
Ej medlem
Rinkebybrudarna?

I Thailand kostar hororna 500 baht fr en hel natt, c:a 120 kronor.
De' ni!
Och mnga av dom har inga hallickar bakom sig. Det blir mer kta d, p ngot stt. Tro mig, jag vet.
Citera
2000-09-04, 21:36
Medlem
Rinkebybrudarna?

Undervik att uppska prostituerade i Rinkeby. TRIBUTerna uppsker inte prostituerade i Rinkeby, ej heller p annan plats.
Citera
2000-09-04, 21:48
Medlem
Rinkebybrudarna?

Har varit dr.
Det var ingen som lurade mig p pengar, men jag fick inte knulla den snygga bruden. det var tv killar som stod i rummet intill (spnninga blattetyper som stod och hnflinade ingen kul stmning direkt)

jag har HRT om folk som blivit robbade p stlar drute,
men det r mest de som ser lite tntiga och verviktiga ut. D tycker blattarna att de vill "skoja" lite med dem som ser ut s

Jag fick knulla en halvtimme md en brud som bara lg stilla p rygg som en dd fisk och tittade bort. hon rrde sig inte, verkade helt vck av droger

nej fyfan k inte dit!!
Citera
2000-09-04, 21:51
äldre konto (old)
Ej medlem
Rinkebybrudarna?

Hej alla hrliga killar

Vi tycker att det kan vara bra att mnniskor fr sga vad de tycker. Men de flesta av er killar verkar hata tjejer, ja nstan vara vldsamma. Vare sig Lynette eller jag frstr varfr ni skall hlla p med de hr meningslsa inlggen om en massa elaka saker om oss tjejer. Naturligtvis gller inte detta alla, men det verkar vara ett gng killar eller tjejer hr som hatar allt vad vi gldjeflickor heter. Snart tror jag att vi tjejer inte orkar komma hit mer om det skall fortstta s hr.
Vi vill ocks meddela att vi hller p att ordna ett nytt nummer eftersom det gamla har pajat. Hr av er till vran e-post s fr ni det nya numret som svar. Det gamla funkar allts inte mer.
Kram p er snlla killar som gillar tjejer

Fazze
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här