Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-03-07, 23:52
  #13
Medlem
Magnet83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vongyllis
lol. jag är ingen jävla fitt hobbit som du som hänger på flashback 24/7 och läser om allt och alla.

har ett annat liv bakom datan som vissa andra inte har här
. Jag hänger för det första inte på FB "24/7", jag tittar in här då och då när jag har tid. Hur ofta man sitter på FB är dock irrelevant, du hade som sagt kunnat få svar på din idiotiska frågeställning hur lätt som helst via en snabb googling. Men vad kan man förvänta sig från en halvdebil särskrivare som inte kan börja en mening med stor bokstav, kallar en dator för "data" och påstår att h*n "har ett liv" (vem har inte ett "liv" förresten? Alla som lever torde ha ett liv). Tillbaka till Fragbite med dig omgående. Hur lyckades du förresten att hitta den här tråden, då du måste ha använt dig av sökfunktionen, och undgå den andra?
Citat:
Ursprungligen postat av Lobir
sikket överwajn av magneten
Jag har väldigt liten tolerans för muppar som bumpar trådar enbart för att skriva helt meningslösa ting, vilket den här bumpen var då frågan han ställde var väldigt lätt att hitta på annat håll (hur detta kan ha undgått någon tycker jag också att verkar underligt, men men). Om min lilla avhyvling kan hindra användare att göra liknande saker i framtiden, så var mitt "wajn" helt berättigat grabben.
__________________
Senast redigerad av Magnet83 2011-03-08 kl. 00:03.
Citera
2011-03-08, 00:57
  #14
Medlem
Laplaces avatar
Freakshow!
Citera
2011-03-08, 11:29
  #15
Medlem
Cowells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vongyllis

har ett annat liv bakom datan som vissa andra inte har här
Men en fungerande hjärna tycks du inte ha, haha.
Citera
2011-03-08, 14:47
  #16
Medlem
Exitludes avatar
Har också sett trailern TS beskriver, det är ett hopkok av sagan om ringen och tror några drakscener är tagna ur Reign Of Fire.
Citera
2011-03-08, 16:01
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vongyllis
sorry för man drar upp en gammal tråd..

men lite roligt att det ska komma en till sagan om ringen och det är de han pratar om här ts.

sagan om ringen The Hobbit tror jag den ska heta va?
Näh, jag tror att titeln kommer vara på engelska faktiskt. Gissar på The Hobbit: Part 1
Citera
2011-04-17, 16:49
  #18
Medlem
den heter the hobbit part 1 och den får man bara inte missa oj oj oj vilket drag det kommer bli på biograferna
Citera
2011-04-17, 18:30
  #19
Medlem
Rocket-Queens avatar
Enligt IMDB kommer Mikael Persbrandt spela Beorn...



Först Michael Nyqvist i Mission Impossible och nu detta...
__________________
Senast redigerad av Rocket-Queen 2011-04-17 kl. 18:33.
Citera
2011-04-17, 19:09
  #20
Medlem
Ja det ryktas även att persbrandt inte är den enda svensken som är med ...
Citera
2011-04-17, 19:17
  #21
Medlem
Fyfan va nice med Persbrandt som Beorn!

jag visste att Perbrandt skulle va med, men inte vilken roll han skulle ha. Underbart, Beorn är en av mina favoritkaraktärer i The Hobbit!

Btw Magneten, vad bryr du dig om han "bumpar" tråden? Alltså allvarligt, vad har det för betydelse för dig? Du som talar som om datorn och FB inte har stor betydelse för dig. Dock säger du ju att du ändå bara "tittar in lite då och då". Jag vill påpeka att du nog är här mer än vad du säger. Du är registrerad 2009 och har över 2k inlägg. Det innebär att du har i genomsnitt gjort drygt 2 inlägg per dag...
Citera
2011-04-17, 19:44
  #22
Medlem
Magnet83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Superlativmusik
Btw Magneten, vad bryr du dig om han "bumpar" tråden? Alltså allvarligt, vad har det för betydelse för dig? Du som talar som om datorn och FB inte har stor betydelse för dig. Dock säger du ju att du ändå bara "tittar in lite då och då". Jag vill påpeka att du nog är här mer än vad du säger. Du är registrerad 2009 och har över 2k inlägg. Det innebär att du har i genomsnitt gjort drygt 2 inlägg per dag...
Jag har skrivit 2144 inlägg, alltså i genomsnitt kring 3 inlägg per dag, det betyder dock inte att jag hänger här "24/7" som idioten hävdade eller ens något i närheten av det. Om jag skriver kanske i genomsnitt 3 inlägg per dag (vilket jag inte har gjort på ett tag, förutom vid enstaka fall, utan det beror på att jag var mycket mer aktiv innan årsskiftet och skrev en del inlägg) så tar det inte särskilt lång tid heller så hur många inlägg någon har säger knappast hur mycket personen ifråga sitter på forumet, Sherlock.

Att jag stör mig på bumpningen beror på att det var en idiotisk fråga som man enkelt kan få reda på genom att skriva några tecken i googles sökfält eller för den delen FB:s sökfält.
Att man inte bumpar trådar såtillvida det inte är absolut nödvändigt är allmän netikett och den synen delar modsen med mig också. Att du, i egenskap av vongyllis mamma, inte vill att någon är dum mot din son kan jag förstå, men han borde lära sig att söka upp lättillgänglig information innan han kommer med efterblivna frågeställningar, eller är han lika ny på internet som du är?
Citera
2011-04-17, 19:46
  #23
Medlem
När är det tänkt att filmen kommer att släppas i de svenska biograferna?
Citera
2011-12-31, 00:43
  #24
Medlem
smuckies avatar
OMFG DET KOMMER ATT KOMMA EN!
http://www.youtube.com/watch?feature...v=JTSoD4BBCJc#!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback