2025-04-28, 11:41
Medlem
Ngra tips p Italienska guldklimpar?

Stder med schysta strnder o nattliv. Sicilien var fr skitigt. Milano var bra men ingen strand.

Kom grna med tips.!
Citera
2025-04-28, 12:33
Medlem
Sug i dig din Grappa p Sardinien. Mycket svrslaget.
Citera
2025-04-28, 12:59
Avstngd
Lacerdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaspicon

Stder med schysta strnder o nattliv. Sicilien var fr skitigt. Milano var bra men ingen strand.
Bibione, ligger mellan Venedig och Trieste. Rtt mycket Tyskar men det r inget problem, heta Tyskor r bra att dela sngen med.
Citera
2025-05-13, 06:26
Medlem
Germanofils avatar
Tropea - italienarnas favoritresml i det egna landet. Om du vill ha "drag" s k dit i Augusti nr alla rika norditalienare semestrar dr. Sjlv var jag dr p "lgssong" d jag fredrar lugn och ro.
Citera
2025-05-13, 10:48
Medlem
DraconianTimess avatar
Citat:

Kom grna med tips.!

Ja, det finns massor! Brja med att hlla dig borta frn turistinfekterade skithl som Trevi fontnen i Rom.
Ett riktigt kickass stlle r Amalfikusten. Det r s in t helsike fint dr att man tappar hakan.
Sedan finns Bari p stkusten. Betydligt lugnare, inte lika mycket striga turister och riktiga italienare.
Citera
2025-06-19, 12:50
Medlem
Citat:

Kom grna med tips.!

Florens
Citera
Igår, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strela
Florens
Bor i Florens sen typ 1997. Jttefin stad - MYCKET TURISTER. Man ska gilla kultur tycker jag om man kommer hit. Vacker stad - men OTROLIGT HETT juni-juli-aug d tycker jag man ska ka nn annanstans.
Finns inte nt hav eftersom Florens inte ligger vi havet - hr fr man nja sig med pooler.

Vad sker du TS ? Hett nattliv ? Fin strand? Fin stad ? Pittoreskt? Modernt ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in