Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Hur en självutplånare tänker är svårt att greppa. Det finns folk som skär eller skadar sig själva medvetet, men ofta är det ett rop på hjälp. Men hur en person som vill utplåna den svenska kulturen tänker är nog något som psykologerna bör studera lite närmare. De kanske drivs av något slags hat? Är en självhatare?
Jag anser att inte behöver överanalysera fenomenet för mycket.
Jag ser dem helt enkelt som korkade får som bara följer efter fåraherden (etablissemanget). De har blivit hjärntvättade helt enkelt och kan inte tänka själv.
Beviset jag har är att ingen av dem som jag har argumenterat med har varit insatta i SDs politik, de har främst bara använt argument och falska påståenden som median har kört med.
Deras inställning till mångkulturen har varit densamma som etablissemanget samtidigt som de aldrig har kunnat försvara den eller motivera varför.
De drar upp export/import och/eller etnicitet av människor och tror att det är mångkultur.
Alternativt är "liberaler" som anser att alla är invandrare trots nästan ett hundratal generationer bakom sig, och att alla ska få bo precis var de vill, konsekvenserna är skit samma.
Vi får väl helt enkelt hoppas på att fler växer upp samt blir mer rationella.