• 8
  • 9
2025-06-21, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterMouse
Som jag förstått verkar ju ordrar skickas från Stockholm, iaf det jag beställt (saker dom inte haft hemma i butiken i luleå som jag ändå svänger förbi då och då, och som jag misstänker att männen som är häktade är ifrån eller iaf bosätta i) så kan det ju hända att beställningar då fortsätter rulla på som det ska men ska ju inte säga saker med säkerhet såklart. Jag har ju också ett paket på vift dessutom lixom så grönar ju verkligen ingenting heller just nu men håller tummar och tår att dom blir släppta snarast! Efter mina besök i Kiosken på plats verkar dom reko iaf och har dessutom fått en favorit av anställda så hoppas minst att det går bra för honom haha!

Alla mina beställningar har varit med isolat och det har alltid skickats från Luleå. Beställlde en femma förra veckan som kom fram dagen efter sen gjorde en beställning på 50g i tisdags. Postnord väntar fortfarande på paketet. Så nu är det bara hålla tummarna att det går bra för dom.
Citera
2025-06-21, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chrissepisse
Alla mina beställningar har varit med isolat och det har alltid skickats från Luleå. Beställlde en femma förra veckan som kom fram dagen efter sen gjorde en beställning på 50g i tisdags. Postnord väntar fortfarande på paketet. Så nu är det bara hålla tummarna att det går bra för dom.
Håller tummarna för dig och såklart för dessa herrar! Mitt paket med smulor är tyvärr fortfarande på villovägar och närmar sig en månad så hoppet mitt har försvunnit för just den iaf.
Citera
Igår, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterMouse
Håller tummarna för dig och såklart för dessa herrar! Mitt paket med smulor är tyvärr fortfarande på villovägar och närmar sig en månad så hoppet mitt har försvunnit för just den iaf.

Nu är vi körda. Sidan har tagits ned och jag tror inte vi kommer få vårat.
Typiskt att man slängde över 5k på sista beställningen
Citera
Igår, 15:44
Medlem
Lyckades komma åt chat funktionen på kioskigloo’s hemsida som och ”Felix” var inloggad. Fick ingen respons. Men ni som fått Mail ifrån dom kan ni säga vad dom skrev till er?
Citera
Igår, 16:23
Medlem
Dom är häktade så det är bara avvakta pengarna tebax! Hoppas! Kiosk igloo are under arrest
Citera
Igår, 18:25
Medlem
Var handlar ni ert godis nu när Kiosken sitter häktade?

Spanade in Himood och dom verkar erbjuda frakt med DHL, är det bättre än Postnord eller plockar snuten paket (för att jävlas) där med?
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in