2025-04-27, 00:47
Medlem
Varfr ser Endrick s arg ut hela tiden? han r kass
Citera
2025-04-27, 00:48
Medlem
srsbizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HycklarSverige
Definitivt en rttvis seger fr Barca, men fair play till Real som nd lyckades ta sig in i matchen igen efter Barca hade snt vertag i frsta halvlek.

Lamine Yamal masterclass!
Vettefan om fair play r rtt ord ikvll

Jsses vilka grinkukar i real
Citera
2025-04-27, 00:49
Medlem
Hahaha rudiger allts
Citera
2025-04-27, 00:50
Medlem
Bartman777s avatar
Real-spelarna skmmer ut sig i slutet och Barca betalade tydligen domaren mer ikvll. Det r vl det dom r sura ver
Citera
2025-04-27, 00:54
Medlem
Barca pressade mer? och hll i bollen bttre, passade runt den bttre medans Real stressade och massor av felpassar eller Barca brt. Det var den perioden nr Mbappe kom in som Real spelade som bst tills Vini gick ut. Iaf Real behver en riktig striker Mbappe r inte det han r lite verallt. Barca som nr de hade Xavi Iniesta Busquets har alltid varit lite bttre p spela runt bollen. Real frsker spela ut den lngt p kanten eller skjuter upp bollen stressar och passar fel. De blev s pressade att de kunde ej passa runt den i slutet av matchen.

I brjan mrkte jag att Real passar korta, lngsamma passar som knappt gr fram.
Senast redigerad av Grubblar 2025-04-27 kl. 00:56.
Citera
2025-04-27, 00:55
Medlem
HycklarSveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av srsbiz
Vettefan om fair play r rtt ord ikvll

Jsses vilka grinkukar i real

Jojo jag hller med, men tycker samtidigt det var ganska grinigt frn bda sidor ocks. Spelmssigt tycker jag Barca imponerar mest, och borde egentligen avgjort det i ordinarie tid.

Fair play i mn av att de faktiskt skapade mnga bra chanser efter Mbappe kom in i andra.
Citera
2025-04-27, 00:56
Medlem
srsbizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HycklarSverige
Jojo jag hller med, men tycker samtidigt det var ganska grinigt frn bda sidor ocks. Spelmssigt tycker jag Barca imponerar mest, och borde egentligen avgjort det i ordinarie tid.

Fair play i mn av att de faktiskt skapade mnga bra chanser efter Mbappe kom in i andra.
N frstr vad du menade. Barca knns bara roligare n Real nu
Citera
2025-04-27, 00:58
Medlem
Juste och flera gnger nr Real kontrar och kan passa bollen ut p kanten eller i farligt lge men s vljer han som har bollen att hlla kvar den. Flera bra lpningar som inte fick passen vet ej om dem inte kollar runt omkring sig, pratar osv.
Citera
2025-04-27, 01:00
Medlem
HycklarSveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av srsbiz
N frstr vad du menade. Barca knns bara roligare n Real nu

Barca r bst i Europa just nu och jag tror ven de vinner CL i r, ven fast jag hellre vill att Arsenal vinner. Fantastiskt rolig fotboll att flja r det iallafall!
Citera
2025-04-27, 01:04
Medlem
Har Rudiger alltid varit ett snt rvhl?
De matcher med real jag sett detta ret beter han sig alltid i stil med ramos och pepe.
Idag skmmer han ut sig totalt, hoppas p riktigt hrda straff p honom.

Va han sn redan i Chelsea??
Citera
2025-04-27, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pmatt
Tnkte liknande, jag r inte vertygad om att Raphinha slngde sig, sg dock ingen kontakt, usla repriser dock. Det jag hade velat se tydligare r om det slpande lret eventuellt tar Raphinhas vnsterfot, annars tycker jag det ser ut som om Raphinha vnder fr fort i lpningen o bara tappar balansen. Eller s var det bara filmning vilket vore korkat d han vet att VAR finns.
Men dremot ska torres ha straff, ser ut som om han redan halkat men blir ju inte bttre av en spark p benet, domaren valde att fega men konstigt att VAR ej tar det nr det r tydlig kontakt.
Jag tror att Rapinha bara filmar. Tyvrr. Men som sagt, enligt mig s r fllningen p Torres ganska klar, frstr inte heller hur inte VAR tar den. Men real lyckades vl med att gra domaren osker med sitt skitsnack innan match. Rttvis seger hur som helst.
Citera
2025-04-27, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JanLilja
Har Rudiger alltid varit ett snt rvhl?
De matcher med real jag sett detta ret beter han sig alltid i stil med ramos och pepe.
Idag skmmer han ut sig totalt, hoppas p riktigt hrda straff p honom.

Va han sn redan i Chelsea??
Jag lskar Barca och hatar Real. Men Rudiger har min respekt, han r en riktig krigare och han gr det jvligt bra. Visst, han tappade det idag men det fr man ha frstelse fr. Han r ett riktigt djur.

Sen knner jag lite fr Ancelotti ocks. Frstr inte hur real kan fortstta att behandla sina lojala krigare som skit. Kommer aldrig glmma vad som gjorde mot Casillas. Nu gr dom ngot liknande, om n mildare, mot Ancelotti som gett dom s mycket. Smutsig och otacksam klubb.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in