• 4
  • 5
2025-04-27, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av taklist
Jag tror att Rapinha bara filmar. Tyvrr. Men som sagt, enligt mig s r fllningen p Torres ganska klar, frstr inte heller hur inte VAR tar den. Men real lyckades vl med att gra domaren osker med sitt skitsnack innan match. Rttvis seger hur som helst.

Tror domaren r, eller frsker, vara neutral, men han vet att han har ett helvete, minsta lilla tvivelaktiga beslut och han fr den ena eller andra skiten efter sig. Han sg verkligen lttad ut nr han blste av, "fy fan, nu slipper jag den hr skiten".

Hade velat se hur hur mnga gula kort Vini hade ftt om han ftt gult varje gng han viftar med handen om att motstndaren skall f gult kort om n befogat ibland, men oftast inte. Hade nog landat p ett par tiotal, om inte hundratal, gula kort per ssong.
Citera
2025-04-27, 03:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pmatt
Tror domaren r, eller frsker, vara neutral, men han vet att han har ett helvete, minsta lilla tvivelaktiga beslut och han fr den ena eller andra skiten efter sig. Han sg verkligen lttad ut nr han blste av, "fy fan, nu slipper jag den hr skiten".

Hade velat se hur hur mnga gula kort Vini hade ftt om han ftt gult varje gng han viftar med handen om att motstndaren skall f gult kort om n befogat ibland, men oftast inte. Hade nog landat p ett par tiotal, om inte hundratal, gula kort per ssong.
Hller med. Reals desperata frsk att pverka domaren d dom vet att dom r chanslsa r pinsamt. Lillebror borde acceptera lget och lta matchen ha sin gng
Citera
2025-04-27, 04:26
Medlem
Kan fortfarande inte slppa det. Barca visade vilket lag som r bst och lilla Real kom tillbaka och ledde matchen. Trots att dom frsker pverka utgngen likt det smuts dom r s vinner Barca enkelt 😄
Citera
2025-04-27, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av taklist
Jag lskar Barca och hatar Real. Men Rudiger har min respekt, han r en riktig krigare och han gr det jvligt bra. Visst, han tappade det idag men det fr man ha frstelse fr. Han r ett riktigt djur.

Sen knner jag lite fr Ancelotti ocks. Frstr inte hur real kan fortstta att behandla sina lojala krigare som skit. Kommer aldrig glmma vad som gjorde mot Casillas. Nu gr dom ngot liknande, om n mildare, mot Ancelotti som gett dom s mycket. Smutsig och otacksam klubb.

Jag ifrgastter inte hans insatser p planen, mer n att jag har uppfattat honom som grisig detta ret.
Hela Real nr de mtte Atletico, sen r det derby och Simone kan suga dase.

Nej exakt, Casillas som r en av de bsta p sin position och blev behandlad s.
Jag har ingen som helst sympati fr den klubben, och nskar den rakt ner i botten.
Citera
2025-04-27, 10:34
Medlem
Jeg sttter deg i dette. Real har behandlet en del legender som dritt.
Citera
2025-04-27, 10:36
Medlem
Rudiger er bra. Men hodelst i gr kveld.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem