Flashback bygger pepparkakshus!
  • 4
  • 5
2025-04-27, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av taklist
Jag tror att Rapinha bara filmar. Tyvärr. Men som sagt, enligt mig så är fällningen på Torres ganska klar, förstår inte heller hur inte VAR tar den. Men real lyckades väl med att göra domaren osäker med sitt skitsnack innan match. Rättvis seger hur som helst.

Tror domaren är, eller försöker, vara neutral, men han vet att han har ett helvete, minsta lilla tvivelaktiga beslut och han får den ena eller andra skiten efter sig. Han såg verkligen lättad ut när han blåste av, "fy fan, nu slipper jag den här skiten".

Hade velat se hur hur många gula kort Vini hade fått om han fått gult varje gång han viftar med handen om att motståndaren skall få gult kort om än befogat ibland, men oftast inte. Hade nog landat på ett par tiotal, om inte hundratal, gula kort per säsong.
Citera
2025-04-27, 03:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pmatt
Tror domaren är, eller försöker, vara neutral, men han vet att han har ett helvete, minsta lilla tvivelaktiga beslut och han får den ena eller andra skiten efter sig. Han såg verkligen lättad ut när han blåste av, "fy fan, nu slipper jag den här skiten".

Hade velat se hur hur många gula kort Vini hade fått om han fått gult varje gång han viftar med handen om att motståndaren skall få gult kort om än befogat ibland, men oftast inte. Hade nog landat på ett par tiotal, om inte hundratal, gula kort per säsong.
Håller med. Reals desperata försök att påverka domaren då dom vet att dom är chanslösa är pinsamt. Lillebror borde acceptera läget och låta matchen ha sin gång…
Citera
2025-04-27, 04:26
Medlem
Kan fortfarande inte släppa det. Barca visade vilket lag som är bäst och lilla Real kom tillbaka och ledde matchen. Trots att dom försöker påverka utgången likt det smuts dom är så vinner Barca enkelt 😄
Citera
2025-04-27, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av taklist
Jag älskar Barca och hatar Real. Men Rudiger har min respekt, han är en riktig krigare och han gör det jävligt bra. Visst, han tappade det idag men det får man ha förståelse för. Han är ett riktigt djur.

Sen känner jag lite för Ancelotti också. Förstår inte hur real kan fortsätta att behandla sina lojala krigare som skit. Kommer aldrig glömma vad som gjorde mot Casillas. Nu gör dom något liknande, om än mildare, mot Ancelotti som gett dom så mycket. Smutsig och otacksam klubb.

Jag ifrågasätter inte hans insatser på planen, mer än att jag har uppfattat honom som grisig detta året.
Hela Real när de mötte Atletico, sen är det derby och Simone kan suga dase.

Nej exakt, Casillas som är en av de bästa på sin position och blev behandlad så.
Jag har ingen som helst sympati för den klubben, och önskar den rakt ner i botten.
Citera
2025-04-27, 10:34
Medlem
Jeg støtter deg i dette. Real har behandlet en del legender som dritt.
Citera
2025-04-27, 10:36
Medlem
Rudiger er bra. Men hodeløst i går kveld.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in