Citat:
Ursprungligen postat av
Run3
Du har helt missuppfattat vad jag säger.
Min poäng är Einsteins citat: "Insanity is doing the same thing over and over again and expecting different results".
Folk har röstat samma sak i 10 år. Svensken gör samma sak år ut och år in. Men förväntar sig att något i samhället ska ändras? Då är man galen.
Vilken otroligt korkad tråd, och trådstartare.
För första gången någonsin har Galejan skrivit något vettigt, nämligen:"
Så du klagar på att svenska folket inte röstar på SD samtidigt som du inte ens själv gör det? "
Du (Run3) har fyllt tråden med inlägg om hur korkade alla svenskar är som inte röstar på SD samtidigt som du erkänner att du själv röstar på afs.
Har du ens gått klart grundskolan, du verkar inte fatta hur representativ demokrati fungerar.
Du lägger din patetiska röst på afs och tror att det gör skillnad men eftersom dom inte ens kommer över riksdagsspärren är din röst totalt meningslös, din röst skulle göra precis lika mycket politisk skillnad om du röstade på FI eller Kalle Ankapartiet.
Hur är det möjligt att någon som hängt på Flashback inte begriper en så grundläggande och enkel sak.
Dessutom har du mage att skälla på alla som inte röstar på SD.
Tror du politikerna i regeringen sitter och läser dina inlägg och gör som du vill och minskar invandringen, eller tror du att du har någon slags telepatisk kontakt med Tuffe Uffe?
Berätta gärna hur du gör sverige till en bättre plats genom att rösta på ett parti som inte kommer in i Riksdagen, jag skulle gärna vilja veta för jag skulle också gärna påverka politiken utan att behöva lägga en röst som faktiskt räknas.
Eller för att citera Einstein "youré insane".