2025-04-26, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
”Hets mot folkgrupp” heter det väl, inte ”hot…”?

Haha, va fan, vilken miss. Att inte nån moderator har ändrat än?!
Citera
2025-04-26, 12:41
Medlem
Fojoss avatar
Fascistäckelsverige. Jag hoppas nästan landet blir invaderat.
Citera
2025-04-26, 13:29
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Pissig genre, som jag inte saknar. Men det är nog först nu jag reflekterar över att hur stort det var med vit makt-musik för trettio år sedan, och att aldrig hör talas om det längre.
Minns att jag irriterade mig extremt mycket på folk som lyssnade på vit makt-grejer och trallpunk. Det var liksom "Äntligen musik som så dum att till och med jag hänger med!".

Men självklart ska man få sälja skiten. Om fem tusen babbar får ha en demonstation och sjunga "from the river to the sea", så är knappast femtioåriga skinheads med ZOG-tatueringar något att hetsa upp sig över.
Citera
2025-04-26, 14:03
Medlem
Unlucky-Monkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myror-Elefanter
Skratta lagom du; killen med nazikollen.

Spännande. Och sådana skivor säljer Midgård?

Så nu är skratta ett brott och lika med nazism!
Vad är du för oskuld som hatar livet
Citera
2025-04-26, 15:19
Medlem
bergsdals avatar
Sverige har en stark demokrati vilket man kan se i den grund som finns till yttrandefrihet. Frihet att uttrycka sig är en god indikator på hur fritt ett land är, där Sverige är bland toppen av listan!
Citera
2025-04-26, 16:43
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fojos
Fascistäckelsverige. Jag hoppas nästan landet blir invaderat.

Vi är ju inte så rasistiska/fascistiska, utan tvärtom ganska öppna och intresserade av andra kulturer när vi får välja själva och inte får islamism och annat främmande skit nedtryckt i halsen av politiker och media. Vår inställning till islam och utlänningar beror nog mest på att vi redan är invaderade (åtminstone minst lika mycket som "Palestina" är invaderat av judar). De riktiga fascisterna är muslimerna.
Citera
2025-04-26, 19:15
Medlem
AlucardaLuciferas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
”Död åt ZOG”.

Hur kan det utgöra hets mot folkgrupp, när DE samtidigt påstår att det inte finns någon ZOG? Man kan ju inte hota att döda något icke-existerande.

Hets mot sionismen är att jämställa med antisemitism nu för tiden och alla vet att nazister inte gör någon skillnad på sionist ockuperad och jude ockuperad regering.
Citera
2025-04-26, 20:54
Medlem
george-nadas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av immenhusen
Haha, vilken djäkla sida! Är det måhända detta omslag som har hamnat i blåsväder och som de nu har censurerat?

https://midgaardshop.com/sv/cds-c-1/...-censur-p-3209

/AI
Den där skivan är så jävla bra
Citera
2025-04-26, 22:22
Medlem
HassanVonEssens avatar
Få saker gör att jag ryggar tillbaka så mycket som jag gör av den här typen av musik. Det är så oborstat, hjärndött och talanglöst att man skäms både å folkets och å föräldrarnas vägnar. Det är som att behöva sitta och lyssna på djurplågeri i hörlurarna.

Få saker. Väldigt få saker.
Citera
2025-04-27, 06:47
Medlem
Den nya adeln med sina skinntorra zoomalier som rapar sk gangsterraap uppmanar och hetsar barn/ungdomar till brott som narkotikahandel och till och med mord samt poserar med diverse vapen i videos får diverse ”kulturpriser” och hyllas av äckelvänstern i diverse forum som SR som är skattefinansierat!
INGEN reagerar, helt normalt i äckelvänsterns!

Men ett skivomslag vållar våldsamma ångestattack och illamående hos samma äckelvänster, vart tog den konstnärliga friheten vägen i det fallet? Vem bestämmer vad som är konstnärligt kreativt och kultur?
Uppenbarligen äckelvänstern!
Citera
2025-04-27, 08:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av immenhusen
Haha, vilken djäkla sida! Är det måhända detta omslag som har hamnat i blåsväder och som de nu har censurerat?

https://midgaardshop.com/sv/cds-c-1/...-censur-p-3209

/AI
Originalomslaget blev innehavaren dömd för för 10 år sedan. Måste vara något annat omslag den här gången.
Citera
2025-04-27, 08:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peanjo
Originalomslaget blev innehavaren dömd för för 10 år sedan. Måste vara något annat omslag den här gången.
https://www.expressen.se/gt/nazister...efter-hetsdom/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in