Citat:
Ursprungligen postat av
One2Many
Enbart svagbegåvade, lågutbildade dumfittor som du själv känner något som helst behov av att "ifrågasätta" historiens mest väldokumenterade massmord.
Du och resten av halvmänniskorna är så djävla desperata att försöka göra er antisemitism rumsren, patetiskt
Åk hem till öknen med resten av de importerade antisemiterna, pissluffare.
Jaså, är det en egen hypotes?
Isåfall är jag ett undantag med mina sju år på tekniskt universitet. Fast det är ju ett tag sedan nu, på den tiden då Sveriges intelligentia gick på universitet.
Nå, är du måhända av judisk härkomst själv och det är därför du överreagerar?
Naturligtvis är det bekymmersamt med den importerade mångkulturen det håller jag med om. Det har inte fallit väl ut men det var uppenbart för den skarpsynte redan från början. Oavsett det och muslimernas religiöst betingade antisemitism måste vi kunna tala öppet om antisemitism och judisk makt och påverkan eller för all del vad som helst. Fortsatt censur kommer inte sluta väl och genom att du inte förstår det så vill jag istället hjälpa dej. Du kanske ska följa med mej tillbaka till öknen, jag lovar att inte slänga dej åt krokodilerna i Nilen eller offra dej åt den ondskefulla guden ”Jahve” utan istället dela med mej av min kunskap helt gratis, hur låter det?