• 5
  • 6
2025-05-25, 16:31
Medlem
TommyTaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av One2Many
Nu återfaller du i ditt sedvanliga tramsande, men det är å andra sidan väldigt tydligt vad du egentligen har för syfte med din lilla nazirunk, förneka förintelsen-tråd.

Du är fri att måla tavlor av Adolf Hitler, ställa ut och sälja så länge ditt syfte inte är att förneka nazisternas brott mot mänskligheten eller lägga någon annan form av liknande politisk agens i ditt handlande.

Tror du folk som ger ut läroböcker i samhällskunskap åker dit för att de innehåller bilder på Hitler också?

Fucking idiotjävel.

Det är bara nyttiga idioter som inte inser att även det måste tolereras, att historien måste kunna ifrågasättas. Vem skriver historien, vinnarna eller förlorarna?
Ifrågasättande är en kritisk ingrediens när det kommer till att se nyanserna av sanningen och inte minst för att slå vakt om människans frihet.
Citera
2025-05-25, 17:02
Avstängd
One2Manys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TommyTao
Det är bara nyttiga idioter som inte inser att även det måste tolereras, att historien måste kunna ifrågasättas. Vem skriver historien, vinnarna eller förlorarna?
Ifrågasättande är en kritisk ingrediens när det kommer till att se nyanserna av sanningen och inte minst för att slå vakt om människans frihet.

Enbart svagbegåvade, lågutbildade dumfittor som du själv känner något som helst behov av att "ifrågasätta" historiens mest väldokumenterade massmord.

Du och resten av halvmänniskorna är så djävla desperata att försöka göra er antisemitism rumsren, patetiskt

Åk hem till öknen med resten av de importerade antisemiterna, pissluffare.
Citera
2025-05-25, 17:48
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zeddis
HMF är en uppfostringslag och ett "håll käften " från etablissemanget

Så är det. Ivrigt påhejade av missfoster som han Millwall-miffot, han med "pissluffare" etc etc - borde gå någon anger management-variant...
Citera
2025-05-25, 18:46
Medlem
TommyTaos avatar
Citat:
Enbart svagbegåvade, lågutbildade dumfittor som du själv känner något som helst behov av att "ifrågasätta" historiens mest väldokumenterade massmord.

Du och resten av halvmänniskorna är så djävla desperata att försöka göra er antisemitism rumsren, patetiskt

Jaså, är det en egen hypotes?
Isåfall är jag ett undantag med mina sju år på tekniskt universitet. Fast det är ju ett tag sedan nu, på den tiden då Sveriges intelligentia gick på universitet.
Nå, är du måhända av judisk härkomst själv och det är därför du överreagerar?
Naturligtvis är det bekymmersamt med den importerade mångkulturen det håller jag med om. Det har inte fallit väl ut men det var uppenbart för den skarpsynte redan från början. Oavsett det och muslimernas religiöst betingade antisemitism måste vi kunna tala öppet om antisemitism och judisk makt och påverkan eller för all del vad som helst. Fortsatt censur kommer inte sluta väl och genom att du inte förstår det så vill jag istället hjälpa dej. Du kanske ska följa med mej tillbaka till öknen, jag lovar att inte slänga dej åt krokodilerna i Nilen eller offra dej åt den ondskefulla guden ”Jahve” utan istället dela med mej av min kunskap helt gratis, hur låter det?
Citera
2025-05-26, 00:11
Medlem
Pungsvings avatar
Bevis på att Sverige är DDR 2.0
Citera
2025-05-26, 09:51
Medlem
Avalionns avatar
Citat:

Svenskarna borde sopa framför sin egna dörr innan svenskarna utrycker dig om andra jävla svenne.
Citera
2025-05-27, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Så man ska inte kunna diskutera tredje riket eller andra världskriget ur en annan synvinkel än den som är den officiellt erkända?

Nej, etniska svenskar får inte diskutera ur en annan synvinkel, då blir det böter, fängelsestraff.

Men som vanligt gäller inte detta för muslimerna som går runt på sveriges gator och hyllar hamas, det är konstigt nog ok.
Muslimerna vrålar ut sitt hatbudskap på sveriges gator utan att politikerna/polisen gör något åt det.

Varför är det på det viset?
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in