Bra av eleven att våga ta ställning. Han behöver dock växa upp och finslipa sina argument. Om han sade ett enda ord om att åsamka skada gentemot "HBTQ-människor", så satsar jag mitt liv på att han riktade det mot just dom som propagerar för det, alltså dom vuxna män som gör allt för att försöka duscha och basta med din underåriga dotter, bara för att "mannen känner sig som en kvinna".
Citat:
Ursprungligen postat av
Minkapten
hur många bokstäver ska de ha egentligen? hbtqi? vad är i? Det läggs på fler och fler.
Snart så är dessa personer en del av Star wars och alla robotnamn
Nu är det off topic, men homosexualitet är något som vi ska tolerera i samhället, det är dom flesta överens om. Jag menar, om vi får reda på att Börje i närheten är homosexuell, så gaddar vi inte ihop oss och åker dit och spöar honom, iallafall inte längre. Vad folk gör i sovrummet är deras ensak, punkt.
Detta såg eliten, att något så "hemskt" som homosexualitet, till och med det kunde man vänja medborgarna med. Vad mer kan man pracka på medborgarna? Kanske skära av kuken på män och borra ett hål mellan benen och instruera patienten att spräcka upp hålet varje morgon med ett dildoliknande föremål, så att det inte läker ihop, för att äntligen ha en "vagina"?
Det gick också bra, typ... Och då gick dom ett steg längre, vilket var vart dom ville nå från början, och det var nämligen att döpa om pedofil till MAP (Minor Attracted Person). Nu så skulle det plötsligt bli accepterat att sexualisera barn, bjuda in barn till dragshows, stripshows osv.
"
WE ARE HERE, WE ARE QUEER, AND WE ARE COMING FOR YOUR CHILDREN!"
Så skanderades det i Pride-tågen, och då fick äntligen kvinnorna nog. Kvinnorna vågade äntligen säga ifrån på samma sätt som män har gjort i alla år, och tillsammans så vann Trump den största segern någonsin och han gjorde det i princip enbart på löften om att stoppa dessa HBTQ & DEI-fasoner.
Så 99% av världen är trötta på dessa bögar, inklusive vanliga homosexuella är förbannade på dessa missfoster då dom fått homosexuella att framstå som perversa idioter i första hand och människor i andra hand. Alltså, bara för att någon är heterosexuell så går ju inte den ut och hånglar med sin tjej öppet på stan eller klär sig i BDSM-kläder och håller sin partner i koppel. Bara för att någon är homosexuell så är denne inte ett äckel.
Eliten fortsätter dock på samma spår, för dom kan i princip bygga en armé genom att göra såhär. "HBTQ", då har dom samlat mongon från olika kategorier. Då kan dom lägga till ett i, och plötsligt är fler mongon välkomna. Tillslut så började dom prata om MAP, alltså att sexualisera barn, och då blev till och med HBTQ-rörelsen orolig och dom började äta upp varandra.
Så... Bögar är vad bögar alltid har varit och jag respekterar dom lika mycket som jag respekterar min egen bror eller en främling på stan. Men perversa politiska aktivister, villiga att anamma HBTQ-stämplar för politiska motiv, beredda att offra dina barn, det är något helt nytt, och förhoppningsvis tack vare Trump så slipper vi nu dessa tokigheter.