Citat:
Ursprungligen postat av
Fuzza
Vl.. r fortfarande hr och rknar med att bli hr, lite lngt nere for tiden, hur har man rd? (vl jobbat i oljan i Norge och frskring ver ronen) borde vara bra mn behver ju inte tnka pengar.... inte s bra nr man hamnat i skiten har gtt igenom vrden med antabus och allt, mste sluta d jag bara supade mig igenom obehaget och allt. Vet inte helt vad jag ska gra. Men man mste vl vilja sluta och r dr iallafall
Om du har en bsta polare som du litar 100% p som en riktig blodsbroder. Lt han ta hand om din plnbok s du inte kan handla ntt. S gjorde jag nr jag skulle bli fri frn min skit. En bestmd dag i veckan kte vi och veckohandla, ville jag gra ntt roligt som bio, restaurang etc. S fljde han med.
Nu blev jag ju ren i ett halvr och han lt mig skta ekonomin sjlv igen... S jag ramla tillbaks i samma spr efter ngra mnader haha jvla idiot man r haha. Men det var en perfekt lsning att gra som vi gjorde jag kunde inte handla ntt och var ren drefter.
Men det handlar inte om att nn stnger kakburken. Man mste vilja sjlv annars gr det aldrig om n bara tillflligt. Fick en massa push av mina polare runt i kring om att jag skulle bli ren men det sket sig som sagt.
Sen nr det gller att d s r det ok att vilja d det r alltid ok. Sen att faktiskt d r inte ok om du frstr vad jag menar, det r aldrig ok att d hur grna du n vill. Tror p dig ja.