• 1
  • 2
2025-04-24, 22:57
Medlem
Är det olagligt att ha sex med abborterade foster?
Citera
2025-04-24, 23:19
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flyzz

Errrrrrrr tänker att det där är nåt som aldrig har behövt testas i domstol... Plus i Sverige så är det ju mer eller mindre en samling celler du ska försöka ha sex med, och jag vet inte ens hur det skulle se ut? Typ luftjucka medans du tittar i ett mikroskop och viskar snuskiga saker?
Citera
2025-04-24, 23:31
Medlem
Ganonitos avatar
Borde väl räknas som brott mot griftefriden om inte annat.
Citera
2025-04-24, 23:42
Medlem
MrSwedeGliderRunts avatar
Foster är ju ingen människa enligt abortförespråkare, sjuk fråga men liberaler är rätt sjuka.
Citera
2025-04-25, 01:39
Medlem
boll-svantes avatar
Det är ju tillåtet att mörda dem till att börja med, så enligt svenska staten saknar de helt människovärde. Av detta kan man dra slutsatsen att det inte är olagligt.
Citera
2025-04-25, 04:25
Medlem
Citat:

Det får vi väl hoppas...
Citera
2025-04-25, 04:44
Medlem
Fojoss avatar
Eftersom det inte är mord att döda ett foster så bör det inte vara det.
Citera
2025-04-25, 05:10
Medlem
Abborterade foster??? 2 cm?? Hur tänker du ??
Abborre fisk? Göka med din små snopp ??
Citera
2025-04-25, 05:17
Medlem
Citat:
Äe det bögsex du vill ha, eller är det "normal" pedofilnekrofilsex du planerar?

Oavsett vilket så är det olagligt och du kan bli dömd:

Citat:
Enligt svensk lag är det enligt brottsbalken 16 kap. 10 § bland annat olagligt att obehörigen flytta, skada eller skymfligen behandla lik eller avlidens aska. En person som gör sig skyldig till någon av dessa handlingar kan dömas för brott mot griftefrid

https://sv.wikipedia.org/wiki/Nekrofili

Om du ändå känner behovet och vill ta risken, kontakta Sara på info@dumpen.se

Du kan vara helt anonym, och de kan ordna kontakt för ett möte. De har hjälpt många andra i din situation.
Citera
2025-04-25, 05:28
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggehej
Äe det bögsex du vill ha, eller är det "normal" pedofilnekrofilsex du planerar?

Oavsett vilket så är det olagligt och du kan bli dömd:

https://sv.wikipedia.org/wiki/Nekrofili

Om du ändå känner behovet och vill ta risken, kontakta Sara på info@dumpen.se

Du kan vara helt anonym, och de kan ordna kontakt för ett möte. De har hjälpt många andra i din situation.

Man får inte abortera barn i Sverige. Endast foster. Och ett foster saknar människovärde. Frågan är faktiskt inte så dum. Jag tror att svaret är ja. Ja man får ha sex med ett aborterat foster. Ett foster är varken en människa eller ett djur. Enligt svensk abortlagstiftning.

Jag är ju däremot abortmotståndare och tror att livet börjar vid befruktningen. Men jag stiftar (tyvärr) inga lagar.
Citera
2025-04-25, 05:46
Medlem
Citat:
Kan du inte bara ha sex med en kvinna som har mens?

Ett dött ägg som inte ens är befruktat kanske kommer i kontakt med din snopp när det går för dig. Har du tur hamnar ägget innanför din förhud, och du kan ha sex med det dagen efter om du inte tvättat dig.
Citera
2025-04-25, 05:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Man får inte abortera barn i Sverige. Endast foster. Och ett foster saknar människovärde. Frågan är faktiskt inte så dum. Jag tror att svaret är ja. Ja man får ha sex med ett aborterat foster. Ett foster är varken en människa eller ett djur. Enligt svensk abortlagstiftning.

Jag är ju däremot abortmotståndare och tror att livet börjar vid befruktningen. Men jag stiftar (tyvärr) inga lagar.
Tror inte TS bryr sig om den juridiska benämningen. Det är inte barn utan specifikt "foster" som TS frågar om. Om det gör saken laglig eller inte vet jag inte, men det låter ju ännu mer sjukt än att ha sex med barn.

Om du är insatt ifrågan, vad brukar straffas hårdast i Sverige: pedofili eller nekrofili?

Kombinationen borde ha en högre straffskala än var för sig, men jag kan ha fel angående foster.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in