Citat:
Ursprungligen postat av
KlasLund
Om man ser en bild på en svart man och en blond kvinna med barn och direkt tänker ‘rasblandning’ – då kanske det finns ännu större behov av att normalisera den typen av familjebildning. Hat på grund av hudfärg borde ha sorterats bort redan i sandlådan.
Det är inte hat!
Det är en djävla irritation över att afrikanpappan med 90% sannolikhet drar iväg och gör två tre andra vita kvinnor gravida och vi svenska skattebetalare får stå för kostnaderna för dessa bastarder.
Sedan går det med extremt stor sannolikhet åt helvete med den killen så han blir gängkriminell.
Det är detta som gör att jag avskyr denna bild.
Om jag har koll?
Fruns släkting valde att knulla svart kuk och blev gravid, afrikanpappan fick nu PUT osv, sedan dess har han gjort en vit kvinna i Värmland gravid och därifrån drog han också.
Sedan tog han ett kort besök i Ghana där han kommer ifrån och gjorde tjej gravid där.
Men nu djävlar tog tjejens klan tag i killen och redde ut att nu gifter och försörja han kvinnan annars skär man kuken av honom.
Han är semikriminell så det är inte mycket med inkomst han har så vi försörjer honom och alla tjejer samt barn med våra skattemedel.
Därför avskyr jag att se Afrikanhanar med vita kvinnor för de drar bara.
Det här är ett stående ”skämt” i USA också, den svarta pappan drar när barnet kommer, det är väl runt 80% av de små svarta barnen som växer upp med en ensamstående mamma.