2025-04-25, 20:52
Medlem
Att vara pk och woke betyder att man är normal. Vi skall hjälpa de svaga och värna om olikheter tycker jag.

Förvånadsvärt bra svar från SIA's VD. Så skall det hanteras. Applåder.

Så jävla trött på högerpopulism, maga , Trump , alt-right och allt sånt.
Senast redigerad av Takeseven 2025-04-25 kl. 21:08.
Citera
Medlem
Ogorkis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Letsdothisnow
Kommer mjölken endast från vita kossor?

Säkert, och negern äter lakritsbåt.
Senast redigerad av Ogorki 2025-04-25 kl. 20:55.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverige1250
Du låter som en invasiv art- chimpans. Flytta hem till den busken i kongo du kom ifrån.
Jag är rätt välutbildad och har det hyggligt ekonomiskt. Till skillnad från en hjärndöd gaphals som du.
Citera
2025-04-25, 20:55
Medlem
heliotrops avatar
Men är inte SIA lite sent på det? Typ tio år? Haha skrattretande. Det har vänt nu.
Citera
2025-04-25, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverige1250
Jag älskar Sverige som är mitt folk. Sålänge det är ockuperat mår mitt Svenska överjag inte bra. Därför måste vi skicka ut invandrarna från Fader Sverige. Varför, eftersom varje svenskt barn skall leva i trygghet, värdighet och sammanhållning i vår Nation som våra förfädrar gav oss. Noll kriminalitet, liksom på 50-talet. Sunt folkförnuft helt enkelt. Inga globalistormar som gör reklam med niggers och skit i Sverige.

Tack för ditt svar som genomsyras av att du inte alls mår så värst bra.
Citera
2025-04-25, 21:01
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noden
Ja det var ju inte en dag för tidigt.
Nej verkligen inte men man får vara glad för det lilla
Citera
2025-04-25, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Takeseven
Att vara pk och woke betyder att man är normal.

Vi skall hjälpa de svaga och värna om olikheter tykcer jag.

Förvånadsvärt bra svar från SIA's VD. Så skall det hanteras. Applåder.

Så jävla trött på högerpopulism, maga , Trump , alt-right och allt sånt.

Instämmer! "Högerpopulism, maga , Trump , alt-right och allt sånt" är en farlig utveckling som måste stoppas. Det är också ett starkt bevis på hur viktigt det är med utbildning.
Citera
2025-04-25, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TJUVSVERIGE
JAJAMÄN!

Stefan Karlsson bor i en kåk på 146kvm (gick loss på 6,8 miljoner kronor 2015, strandnära) med sin vita fru och alla grannar, vad det verkar, är vita - i alla fall har ingen av dem vare sig afrikanska eller mena namn.

Han lever lyxliv på våldtagna, torterade och mördade djur.

Och?
Citera
2025-04-25, 21:05
Medlem
AlwaysAllIns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlasLund
Om man ser en bild på en svart man och en blond kvinna med barn och direkt tänker ‘rasblandning’ – då kanske det finns ännu större behov av att normalisera den typen av familjebildning. Hat på grund av hudfärg borde ha sorterats bort redan i sandlådan.

Det är inte hat!
Det är en djävla irritation över att afrikanpappan med 90% sannolikhet drar iväg och gör två tre andra vita kvinnor gravida och vi svenska skattebetalare får stå för kostnaderna för dessa bastarder.
Sedan går det med extremt stor sannolikhet åt helvete med den killen så han blir gängkriminell.
Det är detta som gör att jag avskyr denna bild.
Om jag har koll?
Fruns släkting valde att knulla svart kuk och blev gravid, afrikanpappan fick nu PUT osv, sedan dess har han gjort en vit kvinna i Värmland gravid och därifrån drog han också.
Sedan tog han ett kort besök i Ghana där han kommer ifrån och gjorde tjej gravid där.
Men nu djävlar tog tjejens klan tag i killen och redde ut att nu gifter och försörja han kvinnan annars skär man kuken av honom.
Han är semikriminell så det är inte mycket med inkomst han har så vi försörjer honom och alla tjejer samt barn med våra skattemedel.
Därför avskyr jag att se Afrikanhanar med vita kvinnor för de drar bara.
Det här är ett stående ”skämt” i USA också, den svarta pappan drar när barnet kommer, det är väl runt 80% av de små svarta barnen som växer upp med en ensamstående mamma.
Senast redigerad av AlwaysAllIn 2025-04-25 kl. 21:07.
Citera
2025-04-25, 21:06
Medlem
Woke-beteendet från aktienoterade bolag handlar enkom om attsäkerställa profit.

Sia Glass ägs av Bertegruppen som är ett noterat aktiebolag. Vill man som aktiebolag få fördelar inom exempelvis lån och upphandling i fonder så ska man följa ESG, ett regelverk som säkerställer att bolaget är woke.
https://en.wikipedia.org/wiki/Enviro...and_governance
Citera
2025-04-25, 21:06
Medlem
Era bojkotter har ju varit så framgångsrika tidigare....

Ni måste förstå att ni tillhör en liten spillra samhällets mest värdelösa existenser.
Inte nog att ni ser fula ut ni är även korkade, ingen bra combo.
Citera
2025-04-25, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabbenabbe
Och?
Informerar alla om hur det står till så får de ta ställning till om de vill bojkotta eller ej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in