2025-04-24, 17:36
Medlem
NEOC0RTEXs avatar
Ngon som har erfarenhet av Zeeksack? Jag ser reklam fr de lite d och d i mina flden och de ser snygga och praktiska ut men jag hittar inte s mnga recensioner p ntet (mer n de som finns p deras hemsida sklart). r det bra skit eller borde jag se mig om efter ngon annan ryggsck?
Citera
2025-04-24, 17:44
Medlem
Kabeltattarens avatar
Jag har en, tror det r deras strsta modell. Funkar bra, bekvm, inget som blivit slitet eller s s jag skulle sga att jag rekommenderar den.

Jag har dock kompletterat min med ytterligare inre avdelningar (som jag hade ver frn annan vska) fr att den helt skulle passa mina behov.
Citera
2025-04-24, 18:15
Medlem
NEOC0RTEXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kabeltattaren
Jag har en, tror det r deras strsta modell. Funkar bra, bekvm, inget som blivit slitet eller s s jag skulle sga att jag rekommenderar den.

Jag har dock kompletterat min med ytterligare inre avdelningar (som jag hade ver frn annan vska) fr att den helt skulle passa mina behov.
Tack! Jag har idag en Haglfs Corker p 20l och det r utan tvekan den bsta ryggscken jag haft. ven den har sidoinmatning som r praktiskt men ocks ett hrdare material som gr att den knns robust och kan st upprtt vilket ocks r trevligt. Nya versionen av Corker tycker jag inte r lika bra, drav intresset fr Zeeksack och deras mindre modell.
Citera
2025-04-24, 19:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NEOC0RTEX
Ngon som har erfarenhet av Zeeksack? Jag ser reklam fr de lite d och d i mina flden och de ser snygga och praktiska ut men jag hittar inte s mnga recensioner p ntet (mer n de som finns p deras hemsida sklart). r det bra skit eller borde jag se mig om efter ngon annan ryggsck?
Menar du detta ? Zeeksack?

https://www.gerdmans.se/lager-och-in...w~default~mt~e
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in