2025-04-24, 17:36
Medlem
NEOC0RTEXs avatar
Någon som har erfarenhet av Zeeksack? Jag ser reklam för de lite då och då i mina flöden och de ser snygga och praktiska ut men jag hittar inte så många recensioner på nätet (mer än de som finns på deras hemsida såklart). Är det bra skit eller borde jag se mig om efter någon annan ryggsäck?
Citera
2025-04-24, 17:44
Medlem
Kabeltattarens avatar
Jag har en, tror det är deras största modell. Funkar bra, bekväm, inget som blivit slitet eller så så jag skulle säga att jag rekommenderar den.

Jag har dock kompletterat min med ytterligare inre avdelningar (som jag hade över från annan väska) för att den helt skulle passa mina behov.
Citera
2025-04-24, 18:15
Medlem
NEOC0RTEXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kabeltattaren
Jag har en, tror det är deras största modell. Funkar bra, bekväm, inget som blivit slitet eller så så jag skulle säga att jag rekommenderar den.

Jag har dock kompletterat min med ytterligare inre avdelningar (som jag hade över från annan väska) för att den helt skulle passa mina behov.
Tack! Jag har idag en Haglöfs Corker på 20l och det är utan tvekan den bästa ryggsäcken jag haft. Även den har sidoinmatning som är praktiskt men också ett hårdare material som gör att den känns robust och kan stå upprätt vilket också är trevligt. Nya versionen av Corker tycker jag inte är lika bra, därav intresset för Zeeksack och deras mindre modell.
Citera
2025-04-24, 19:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NEOC0RTEX
Någon som har erfarenhet av Zeeksack? Jag ser reklam för de lite då och då i mina flöden och de ser snygga och praktiska ut men jag hittar inte så många recensioner på nätet (mer än de som finns på deras hemsida såklart). Är det bra skit eller borde jag se mig om efter någon annan ryggsäck?
Menar du detta ? Zeeksack?

https://www.gerdmans.se/lager-och-in...w~default~mt~e
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in