Flashback bygger pepparkakshus!
2025-04-25, 13:49
Medlem
MarcoStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagisterBister
Nej, en äkta socialdemokrat bär inget annat än Vinson Bas.

Den här sossen håller tillgodo med H&M och Intersport.

Men det är i alla fall tusen gånger bättre än att handla kläder i mataffären. På H&M kan du hitta riktigt snygga, designade plagg till ett bra pris och fortfarande ha en klädstil som passar din personlighet och kropp. Köper du en fempack generiska Ica Basic tröjor i mataffären så har du verkligen ingen stil eller personlighet. Det är min poäng.
Senast redigerad av MarcoStar 2025-04-25 kl. 14:03.
Citera
2025-04-25, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diseledvin
köper strumpor ock kalsonger på Lidl resten tycker jag är skräp
men mitt bästa klädköp gjorde jag där polotröja i merinoull 129 kr köpte 2 st direkt men var ca 17 år sen även köpt sängkläder i satin som jag är väldigt nöjd med
köpte också kalsonger där och de är överlägset mycket skönare och hållbarare än de jag köpte senare av märket Fila.
Citera
2025-04-25, 14:53
Medlem
Krickerts avatar
Har lite t-shirter och kallingar från deras eget märke Livergy och upplever att det är god kvalitet.
Citera
2025-04-25, 15:23
Medlem
Jag handlar 90% av maten på Lidl och köper någon gång ibland kläder.

Varför inte ,det är billigare.
Citera
2025-04-25, 16:10
Medlem
gunnarks avatar
[quote=HmmVadSkaJagHeta|91703848]
Ville köpa Lidl sneakers när de hade de för 150, men alla var slut. Bara för det var en rolig grej, inget jag skulle stoltsera med på stan direkt dock.

Jag köpte faktiskt 3 par skor när dom körde rean på 150 kr
Citera
2025-04-25, 17:01
Medlem
exoticspices avatar
Har köpt en hel del och är nöjd. Deras pyjamas t.ex. för 159:- mjuka och sköna och med bra kvalitet, även efter tvätt, där överdelen passar perfekt som t-shirt och byxorna som mysbyxor hemma.

Tittar alltid i veckobladet på söndagen för att vara där först på måndag morgon om det är något speciellt jag vill ha.

I julas hade de flera jättefina ljusslingor som inte finns någon annanstans för 49:-, köpte två stycken. Helt perfekta i bokhyllan eller i fönstret.

Det jag saknar är ett provrum om jag hittar byxor. Nu måste jag ta hem dem och åka tillbaka för att ev. byta och det är inte säkert att det finns i min storlek när jag kommer tillbaka nästa dag eftersom allt går åt fort.
Senast redigerad av exoticspice 2025-04-25 kl. 17:03.
Citera
2025-04-25, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Har köpt en hel del och är nöjd. Deras pyjamas t.ex. för 159:- mjuka och sköna och med bra kvalitet, även efter tvätt, där överdelen passar perfekt som t-shirt och byxorna som mysbyxor hemma.

Tittar alltid i veckobladet på söndagen för att vara där först på måndag morgon om det är något speciellt jag vill ha.

I julas hade de flera jättefina ljusslingor som inte finns någon annanstans för 49:-, köpte två stycken. Helt perfekta i bokhyllan eller i fönstret.

Det jag saknar är ett provrum om jag hittar byxor. Nu måste jag ta hem dem och åka tillbaka för att ev. byta och det är inte säkert att det finns i min storlek när jag kommer tillbaka nästa dag eftersom allt går åt fort.

kan du inte byta om i bilen?? eller be en vän täcka upp? själv är jag inte blyg av mig utan jag tar av mig bara och intresserar det nagon far de väl titta
Senast redigerad av analking 2025-04-25 kl. 17:29.
Citera
2025-04-25, 17:31
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av analking
kan du inte byta om i bilen?? eller be en vän täcka upp?
Det hade varit bra men har tyvärr ingen bil längre och åker alltid dit ensam. Kanske kan fråga personalen om jag kan prova på lagret nästa gång...
Citera
2025-04-25, 17:33
Medlem
raraKlaras avatar
Har köpt underställ på Lidl, ett par stövlar har jag för mig och även vinbärsbuskar. De har en intressant varumix.
Citera
2025-04-25, 18:11
Medlem
Tzatzikins avatar
Köpt skor (kängor) på Lidl. Billiga, dålig kvalité och obekväma. Skorna höll väll åtta månader/två säsonger ungefär. Fick vad jag betalade för och är inte missnöjd med mitt köp. Är kvinna i undre medelåldern om det är relevant för TS statistik. Har även köpt 2 t-shirts på liknande matkedja som jag har som pyjamas, mycket nöjd med mitt köp.
Citera
2025-04-25, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cindell
Har köpt thermoleggings där när vintern kommer. Varma och bekväma till billigt pris.

/50+ kvinna. Medelinkomst. Inte rik, inte fattig.
Vad är termosleggings?
Citera
2025-04-25, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Vad är termosleggings?

Fodrade leggings kanske är ett bättre beteckning på svenska. De liknar väl inte termobyxor förutom att båda är för kallt väderlag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in